facebook  youtube  twitter  instagram 26/4/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr


 



Προβληματισμοί, στον απόηχο του τριημέρου των Οσίων Μετεωριτών Πατέρων - Του Νίκου Βαξεβανίδη [ΣΧΛ]

Δημοσιεύθηκε από: Βαξεβανίδης Νίκος  30/04/2018 10:29:22
Προβληματισμοί, στον απόηχο του τριημέρου των Οσίων Μετεωριτών Πατέρων - Του Νίκου Βαξεβανίδη [ΣΧΛ]
Έχει γραφτεί πως η Νέα Τάξη Πραγμάτων, δε θέλει άδειους Ναούς, αλλά θέλει Ναούς γεμάτους, από ανθρώπους που δεν ξέρουν σε τι πιστεύουν και αν πιστεύουν. Από ανθρώπους Χριστιανούς και μη. Από Ορθοδόξους και αιρετικούς.

Έναν αχταρμά δηλαδή!...

Αυτό θυμήθηκα κατά το προσκύνημα των Οσίων Μετεωριτών Πατέρων και συγκεκριμένα την Κυριακή του Παραλύτου.

Είδαμε υπουργούς και βουλευτές, να πρωτοκαθεδρεύουν σε κάτι που οι ίδιοι πολεμούν. Στην Εκκλησία!

Από τη μία έβλεπες ανθρώπους καθημερινούς, που με ευλάβεια έβαζαν τη μετάνοια τους στα Ι. Λείψανα και ζητούσαν έλεος από τους Αγίους Αθλητές του Χριστού και από την άλλη έβλεπες, κάποιους άλλους, να καταφθάνουν το κλασσικό 20 λεπτο πριν τελειώσει η Θ. Λειτουργία, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν μία ιδεολογία που έχει πολεμήσει με απίστευτο μένος την Ορθοδοξία σε όλους τους τομείς.

...και αυτές οι δύο τόσο ξεχωριστές κατηγορίες ανθρώπων, συνυπήρχαν "αρμονικά" (;) μέσα στη Θεία Λατρεία!

Δεν είναι να αναρωτιέται κανείς τι και πώς;
Δεν πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν οι πολιτικοί, πως η Εκκλησία δεν είναι τόπος ψηφοθηρίας και οι προσκυνητές δεν είναι περιφερόμενο κοπάδι ψηφοφόρων;

Θα πει κανείς: Μήπως φταίει και η Εκκλησία λίγο;

Ε, ίσως να φταίει και εκείνη κάπου.

Κλείνοντας, για να προλάβω τυχόν όψιμους (παρ)ερμηνευτές του Ευαγγελίου, που θα σπεύσουν ειρωνικά να ρωτήσουν:
"O Χριστός, όλους δεν τους δέχτηκε; Και αμαρτωλούς και εναρέτους;"

Να θυμίσω πως όλους τους δέχτηκε. Όμως η πόρνη, η μοιχαλίδα, ο ληστής, ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ.

Εκείνοι;;;

Την ώρα της Τελέσεως της Λιτανείας χθες, με ενημέρωσαν με μήνυμα πως την ίδια μέρα κάποιοι της κυβέρνησης διοργάνωναν πανυγηρική φιέστα - διημερίδα, για την ελεύθερη χρήση της ινδικής κάνναβης!

Κυριακή του Παραλύτου χθες και η λογική μου -όντως- ήταν πιο παράλυτη από ποτέ.



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια
Προσθήκη σχολίου
metoxi (2/5/2018 2:06:27 πμ):

Κ. Βαξεβανίδη, γράψατε στον κ. Βαϊου:

"Βαιου, δε μπορεις βα χωνεψεις οτι θιχτηκαν οι αριστερές σου προτιμήσεις απο το άρθρο ε?".

Φέρεστε δηλαδή με μία εμπάθεια έναντι των αριστερών; Με τη φράση σας αυτή, δεν στέκεστε θετικά απέναντι στους αριστερούς. Διχάζετε;

Ο λόγος του Χριστού μόνο ενώνει. Κατέκρινε τους έχοντες υποκρισία. Πλέον, ως δημόσιο πρόσωπο, που ανήκετε στην εκκλησία του Χριστού και εκπροσωπείτε τα agiameteora, λαμβάνετε ανρητική στάση απέναντι στους αριστερούς; Δεν γνωρίζετε πως υπάρχουν αριστετοί στην εκκλησία;

Ποια είναι η θέσω των Ιερών Μονών, των οποίνω είστε υποτακτικός, για τα λόγια αυτά περί αριστεράς που θίξατε;

Κι επιτέλους, δεν μπορεί οι περισσότεροι να έχουν άδικο όταν θέτουν επιχειρήματα.

Έχετε πάρει πολύ αέρα. Αλλά η προϊσταμένη σας αρχή τυρβάζει...


aliki laiou (2/5/2018 1:19:53 μμ):

Μην προκαλείτε άλλο. Θα βγουν ονόματα και περιπτώσεις βολέματος ημετέρων στα μοναστήρια.... που αρνούσαστε άλλους και παίρνατε δικούς σας.

μην συνεχίζετε....


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΪΟΥ (2/5/2018 1:15:51 μμ):

Βαξεβανίδης Νίκος.

Θαυμάστε λεξιλόγιο.... ο υπάλληλος των μοναστηριών δεν έχει απαντήσεις. Θίχτηκε. Τώρα σου γύρισε μπούμερανγκ όλο αυτό.

Όπως διαπσιτώνετε αγαπητοί συμπολίτες, ο Νίκος Βαξεβανίδης εκτός του φυσικού του χώρου, αφού κλήθηκε να απαντήσει στα ερωτήματα που του έκανα, δεν απάντησε σε κανένα.

Είναι προφανές. Άρα και δεν υπάρχει λόγος να επανέρθω. Αφού όταν τον ρωτάς σφυρίζει αδιάφορα!!

υ.γ.: αριστερός και με γνώσεις θεολογικές; απέτυχες.


Βαξεβανιδης Νικος (2/5/2018 12:48:05 μμ):

Βαιου, δε μπορεις βα χωνεψεις οτι θιχτηκαν οι αριστερές σου προτιμήσεις απο το άρθρο ε?

Ξυδακι.

Θα ρωταω οτι πρεπει και όποτε πρέπει, συμφωνα με τις ερωτήσεις που στελνει ο κόσμος.

Δε θα πάρω την αδεια κανενός

Οχι βαιου δεν ειμαι υπάλληλος των μοναστηριων. Σοκαρίστηκες? Και οου είσαι ακόμα

Στα υπόλοιπα ερωτήματα που θέτεις σε προσκαλώ σε ανοιχτο διάλογο αν θες. Έχεις τα άντερα? Φυσικα και όχι

Γι αυτο κρυψου πισω απο το πληκτρολόγιο κ αμολα συκοφαντίες και ανακρίβειες κατι που ξέρεις πολυ καλα να κάνεις.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΪΟΥ (2/5/2018 11:55:02 πμ):

Βαξεβανίδη, υπάρχουν και όρια.

Δεν απάντησες σε τίποτε. Χτυπάς τα πρόσωπα για να βγεις κερδισμένος αλλά όχι τις σκέψεις τους.

Ο ένας είναι έτσι, ο άλλος αλλιώς. Για τα όσα γράφονται εδώ μέσα ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ.

1) Υπάρχει υποκρισία στα μοναστήρια;

2) Βολεύονται οι δικοί μας;

3) Μπορείς να εκφραστείς ελεύθερα ή επηρρεάζεσαι;

4) Υπάρχει συγκεκριμένη γραμμή που ακολουθείς μιας και είσαι υπάλληλος τους;

5) Για τον Μεσσηνίας γιατί δεν είπες τίποτε;

6) Γιατί δεν ήρθαν οι Πατέρες στον Κατανυκτικό Εσπερινό όπου μίλησε;

7) Γιατί σνόμπαραν τον ίδιο; Εμέσως μήπως σνόμπαραν και τον Μητροπολίτη κ.κ. Θεόκλητο;

8) Γιατί στρίμωξες στη συνέντευξη τον κ.κ. Θεόκλητο; Μήπως κάνεις μία ευγενώς καμουφλαρισμένη αντιπολίτευση, θέτοντας την ίδια στιγμή τις "κόκκινες γραμμές" των μοναστηριών;

Κεφαλή είναι ο Χριστός. Δηλαδή ο Επίσκοπος. Και τα μοναστήρια, οι χριστιανοί, είναι....το σώμα.

Είναι διαβολή να λες ότι μπλέξαμε τον Μητροπολίτη.

Περιμένουμε απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα. Γιατί στην επόμενη συνέντευξη σας, ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να σε αφήσουν οι Πατέρες να απευθύνεις τις παραπάνω ερωτήσεις.


Βαξεβανίδης Νίκος (2/5/2018 9:15:01 πμ):

Κυριε Βαιου αλλη φορα να ειστε πιο ενημερωμενος για τη δραστηριοτητα καποιου πριν μιλησετε και πειτε ο,τι σας φερει ο λογισμος.

Αρχικα χαρηκα που ειδα στο μηνυμα σας να γραφετε μερικα ομορφα λογια, αλλα εν συνεχεια απογοητευτηκα απο τις ανακριβειες που αναφερατε και μαλιστα χωρις λογο.

Κυριε Βαιου για ποιο λογο το κανετε αυτο? Οπως ξερετε δεν κρυβομαι. Αν ειχατε πραγματικα τη διαθεση να μαθετε μερικα πραγματα για μενα, μπορουσατε απλα να με ρωτησετε και οχι να λετε συκοφαντιες. Νομιζετε οτι καρδιζετε κατι σαν προσωπικοτητα με αυτο που κανετε?

Συνταξατε ενα κειμενο γεματο ψευδη και απειλες και νομιζετε οτι κανατε τι? Τιποτα δεν κανατε κυριε Βαιου. Απλα σπαταλησατε το χρονο σας.

Εχετε κανει χοντρα λαθη και ειδικα εκει που λετε για τον Μητροπολιτη. Απορω γιατι εκφερετε αποψη αυθαιρετα, ενω και εγω, αλλα ακομα και ο Μητροπολιτης που ειναι τοσο ανοιχτος με ολους, ειμαστε διαθεσιμοι να σας λυσουμε τυχον αποριες. Κακεντρέχεια το λεω εγω κυριε Βαιου αυτο.

Σας περιμενω να σας προσφερω καφε η ο,τι αλλο θελετε και να συνομιλησουμε. Μονο ετσι θα με πεισετε για τα αγνα κινητρα σας και οτι ενδιαφερεστε και πονατε για την Εκκλησια.

Καλο το πληκτρολογιο αλλα φθηνη επιλογη

Να ειστε καλα. Χριστος Ανεστη.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΪΟΥ (1/5/2018 11:11:02 μμ):

Κ. Βαξεβανίδη, πάντως την απάντηση την έχετε για όλα.

Θα περίμενα στους Πατέρες και στην ερμηνεία των λόγων τους, να μιλήσετε για νηπτικούς, Καπαδόκες, κ.τ.λ.

Επίσης, ταιριάζει και η θεολογία σαν επιστήμη και σαν εμπειρία. Και τα δύο μαζί ... Είναι οι δύο γνώσεις του Ισαάκ του Σύρου κ.ο.κ.

Δεν ειρωνευτήκανε, πιστεύω, ότι δεν είστε θεολόγος οι γράφοντες. Είναι ανήθικο, αν λέγεται έτσι, να ειρωνεύεσαι κάποιον για κάτι που δεν είναι. Απλά τα άρθρα σας, σαφώς και έχουν τη σφραγίδα της "πολιτικής" των Ιερών Μονών. Μπορείτε να γράψετε π.χ. κάτι θετικό για τον Οικουμενικό Πατριάρχη; Αμφιβάλλω. Στην ουσία άλλοι κινούν τα νήματα. Να πω κι άλλα; Ας το αφήσουμε...

Βλέπω πως θέλετε να αποδείξετε πως σε όλα έχετε δίκιο, εσείς τα γνωρίζετε, απαντάτε στον καθένα για να τον βάλετε στη θέση σας. Τα σχετικά με την αμαρτωλότητα σας και το έσχατο της ύπαρξης σας και τον αγώνα σας, αυτά δεν νομίζω ότι αφορούν, αλλά και δεν συγκινούν. Όσο να 'ναι μία καχυποψία απέναντι στην υποκρισία συλλόγων και Ιερών Μονών την έχει ο κόσμος.

Συμφωνώ σε αυτό που λέτε για την υποκρισία. Όμως θα ήσαστε περισσότεορ πειστικός αν χτυπούσατε κάποια στιγμή (και αναμένουμε να του δούμε - θα το δούμε όμως, άραγε;;;;;;;;;;) την υποκρισία των παρατρεχάμενων στους γεροντάδες, τους οποίους έχουν ανάγει σε αυθεντίες, αποτελούν τους βολεμένους των Ιερών Μονών κ.τ.λ. Και πώς τυχαίναι ένα μέρος των φανατικών αυτών χριστιανών - προσωπολατρών να εχθρεύονται τους χλιαρούς στην πίστη και τους άθεους;

Ο Μητροπολίτης σε τί να φταίει; Είμαστε τυχεροί με τέτοιον Επίσκοπο. Αλλά είναι και έξυπνος. Ίσως να μην το δείχει. Καλύτερα.

Και να σημειώσω κάτι. Τον στριμώξατε στη συνέντευξη σας κάπου και σας διέκοψε με τις μακροσκελείς σας αναφορές (έχω την αίσθηση πως επιδιώξατε με το ύφος σας να εντυπωσιάσετε...). Αλλά...

Για τα περί συνάντησης με το πρόσωπο σας, μην έχετε τόση ιδέα για το πρόσωπο σας! Και μην ειρωνεύεστε όσους γράφουν ανώνυμα. Τα περί ανωνυμίας και τα περί μη τονισμού των λέξεων σας τα γνωρίζουμε πολύ καλά και θα έρθει ο καιρός που θα αποκαλυφθεί και η δική σας ανωνυμία....ξέρετε άριστα εσείς....

Σας γνωρίζω μόνο οπτικά. Δεν ξέρω το γραφείο σας, που είστε κ.τ.λ.

Αλλά στην επόμενη συνέντευξη, σκεφτείτε σύο πράγματα:

1) Οι ερωτήσεις σας να μην κολλάνε στον τοίχο έναν άνθρωπο που ο Θεός έδεωσε να έρθει ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ στην Καλαμπάκα.

2) Αναφερθείτε στην υποκρισία μέσα στην εκκλησία και στις Ιερές Μονές (όχι μόνο στον κ. Κατρούγκαλο).

3) Ρωτήσετε στα μοναστήρια γιατί δεν ήρθαν στην ομιλία του Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσοστόμου, οι Μετεωρίτες Πατέρες.

Και να πούμε και κάτι άλλο; Μην ακούτε δεξιά και αριστερά τι λένε. Διαβάσετε τα βιβλία του και αν βρείτε κάτι αιρετικό, τότε διαφωνείστε. Με φωνές προηγουμένων, φανατισμούς, προσωπολατρείες, δουλειά δεν γίνεται. Παρά εμπαθέστατη πολεμική και μίσος προς όσους δεν είναι εκείνοι....


Υπάρχει ένα μεγάλο αλλά και εδώ πλέον ήρθε η ώρα να το σημειώσω:

Ότνα ήρθε και μίλησε στον Κατανυκτικό Εσπερινό ο Μεσσηνίας (τον οποίο μην ξεγελιόμαστε οι Μετεωρίτες Πατέρες δεν τον χωνεύουν, τον θεωρούν Οικουμενιστή, αιρετικό), ο άγιος Βησσαρίων ήταν ένας έρημος ναός. Πολύ λυπήθηκα γιατί οι Μετεωρίτες (η πλειοψηφία δηλ. ) απουσίαζε.

Γιατί απουσίαζαν; Γιατί στους υπόλοιπους Κατανυκτικούς είχαν παρευρεθεί; Γιατί στον επόμενο Κατανυκτικό (μετά τον σεβάσμιο Μητροπολίτη Μεσσηνίας) στην ομιλία του π. Αθανασίου (προηγουμένου Ι.Μ. Μεγάλου Μετεώρου), μαύρισε ο ναός από μοναστηριακά κουκούλια και ράσα; Υποτίμηση προς τον Μεσσηνίας που έγερε ο Μητροπολίτης κ.κ. Θεόκλητος; Έμεση υποτίμηση στον κ.κ. Θεόκλητο;

Γιατί δεν γράψατε ένα κείμενο για το θέμα αυτό; Προφανώς, προλαβαίνω να ενημερώσω, τα μοναστήρια που εχθρεύονται τον Μεσσηνίας, τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.τ.λ. δεν ήθελαν τέτοια γραμμή. Εσείς εξαρτιέστε από τα μοναστήρια, άρα;;;;

Και αφού έχετε ένα ύφος που προσπαθεί να καλύψει τα ακάλυπτα (αν και έχετε δίκαιο με τους πολιτικούς, αλλά πιάνετε μόνο αυτούς), μην χρησιμοποιείτε το όνομα του Επισκόπου συχνά. Προφανώς δεν εργάζεστε για την Μητρόπολη. Μπορεί ο αξιοσέβαστος και πανέξυπνος κ.κ. Θεόκλητος να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

Πιστεύω ότι τα agiameteora έχουν πολλά ψυχωφέλιμα θέματα, σύγχρονα, και ανατρεπτικά. Όμως έχουν και κατευθυνόμενα.............

Κ. Βαξεβανίδη, είπατε κάτι για θεολόγους των μορίων. Είναι όλοι έτσι; Σημασία έχει η σύζευξη γνώσης και εμπειρίας. Οι Καππαδόκες, ο Ιωάννης Δαμασκηνός πολλά θα μας έλεγε για το θέμα αυτό....









Βαξεβανίδης Νίκος (1/5/2018 7:16:58 μμ):

Χριστος Ανεστη!

Κανω ένα γενικο σχολιο επειδη είναι αδυνατον αν απαντησω σε όλα τα ερωτηματα.

Καποιοι ρωτησαν αν ειμαι θεολογος.

Όχι δεν ειμαι.
Χωρις ταπεινολογιες και με πασα ειλικρινεια για να γνωριζετε οσοι δε με ξερετε καλα, σερνομαι στην αμαρτια προσπαθωντας ανεπιτυχως να ανακαμψω από αυτην.

Αντερωτω όμως και εγω και αν θελετε ας μου απαντησετε, από ποτε εχουν αποψη περι θεολογικων θεματων μονο οι θεολογοι η οσοι εχουν πτυχιο τελος παντων?
Δυναται η αμαρτια να κανει καποιον λιγοτερο καταρτισμενο σε θεολογικα θεματα? Αν ναι γιατι?
Θεολογος λοιπον δεν ειμαι, αλλα μεσα από την αμαρτια, από μικρο παιδι προσπαθω και μελεταω τους λογους των Αγιων, με φαρους στην επεξηγηση των Θειων Λογων μεγάλους πατερες και ερμηνευτες, όπως είναι ο αξεπεραστος π. Αθ. Μυτηλιναιος, ο Ιεροκηρυκας του Παραδεισου αειμνηστος Δημητριος Παναγοπουλος, ο π. Επιφανιος Θεοδωροπουλος, και φυσικα οι συγχρονοι αγιοι μας όπως ο αγαπημενος μου Αγιος Παισιος και πολλοι αλλοι.

Όσο για το………’’ ο Γρηγόριος Θεολόγος μιλάει για "αχειροτόνητους θεολόγους"... προσφάτως μιλουσα με οντως Θεολογο και μου ειπε πως στις μερες μας αυτοι είναι οι Θεολογοι των μοριων, που μπανουν στις σχολες χωρις να πιστευουν καν στον Θεο. Ακριβως την ιδια αναφορα ειχε κανει και ο Αγιος Παισιος στους λογους του αλλα μου διαφευγει ο τομος και το κεφαλαιο.

Εσεις προφανως τη χρησιμοποιησατε τη φραση ειρωνικα εναντιον μου, αλλα σεβομαι την αποψη σας.

Καποια κυρια επισης ρωτησε αν μπορω να γραψω για τους Πατερες.
Απαντω πως αναρτω αρθρα ειτε δικα μου ειτε αλλων, που συμφωνω απολυτα , στην Ιστοσελιδα που διαχειριζομαι, και που απαριθμει χιλιαδες επισκεπτων ημερισιως και δεν είναι άλλη από τα Αγια Μετεωρα. www.agiameteora.net

Σε ερωτηση που εγινε…..με ποια ιδιοτητα καλω σε μετανοια (!!!)

Απαντω, πως δεν καλω σε μετανοια κανεναν, όμως ,ως σωμα της Εκκλησιας , αντιδρω στην υποκρισια την οποια ηταν η μοναδικη αμαρτια που κατακεραυνωσε δημοσιως ο Χριστος με τα φοβερα ‘’ουαι’’ Ο Αγιος Παισιος ελεγε πως όταν βλεπω την αδικια, την υποκρισια και γενικοτερα το κακο και δεν αντιδρω, είναι σαν να το αποδεχομαι.

Επισης δεν ηξερα ότι χρειαζεται συγκεκριμενη ιδιοτητα για να μιλησω για το Χριστο!!!

Σε καποια σχολια μερικοι αναφερθηκατε στο Μητροπολιτη. Ο Μητροπλιτης τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη είναι ο μονος που δε φταιει. Το λεω και το εννοω. Δε θα ειχα προβλημα να πω το παραπονο μου ακομα και στον ιδιο και το γνωριζει και εκεινος καλα.
Ο κ. Θεοκλητος αυτή τη στιγμη βαλλεται από παντου. Γνωμη μου είναι ότι εχει σταθει πολύ καλα και αν υπαρχουν καποιες παραφωνιες είναι σε απολυτως φυσιολογικο πλαισιο, οντας μολις μερικους μηνες σε έναν τοπο αγνωστος μεταξυ αγνωστων.

Τελος θελω να πω, πως βλεποντας - με χαρα ομολογω - να υπαρχει συμμετοχη σε τετοια θεματα, ακομα και αν υπαρχει διαφωνια, προτεινω - μιας και οι περισσοτεροι ξερετε που θα με βρειτε - μια συναντηση ώστε να καθιερωσουμε και την εκπομπη που ειχα προτεινει στο Σεβαμιωτατο στη συνεντευξη και εκεινος δεχτηκα με χαρα και ενθουσιασμο.

Να σας δω και από κοντα ρε παιδια. Ευκολο είναι αν ειμαστε ανωνυμοι πισω από ένα πληκτρολογιο και να λεμε ότι μας κατεβει πολλες φορες και χωρις επιχειρηματα. Εμενα με ξερετε, ξερετε το σπιτι μου το γραφειο, τα μουτρα μου………..ολα!
Τι λετε? Δε θα ηταν πιο δικαιο και ενδιαφερον?

Το mail είναι [email protected] και [email protected]

Σας περιμενω με χαρα οσοι ειστε τολμηρη και εχετε αποψη.

Χριστος Ανεστη και παλι.


ΝΙΚΗ ΔΗΜΟΥ (1/5/2018 3:24:48 μμ):

Με ποια ιδιότητα καλείτε εσείς σε μετάνοια;;;;;;;;


xristina papageorgiou (1/5/2018 2:37:27 μμ):

Ο κ. Νίκος Βαξεβανίδης, αλληθορίζει σταν υποκρισία των ιερών μονών, των "ευλαβών" και "εκλεκτών"...

Αν είστε .... και θεολόγος, με καλή διάθεση, σας λέω να μας πείτε και για τους Πατέρες της Εκκλησίας μας, καθώς έχουμε ακούσει πως για όλα μίλησαν και μην αναλωθείτε πάλι στους αιρετικούς.

Μίλησαν για τον πλούτο, την τοκογλυφία, την απιστία, την κατάκριση, τον άνθρωπο, τα υπραξιακά θέματα και τα λοιπά.

Τέτοια κείμενα, χωρίς να αναφέρομαι στο πρόσωπο σας αλλά στο κείμενο, είναι φθηνά και δεν έχουν ώφελος. Μοιάζουν με θρησκευτικό κους κους.

Όσον αφορά τους σταυρούς, τη σημαία, δεν θέλουμε σωτήρες ούτε κινδυνολογίες. Τον Χριστός θέλουμε.

Αν γνωρίζετε για τους Πατέρες, θα χαρούμε να σας διαβάσουμε σε πιο ψυχωφελή κείμενα.

Αν όχι, λόγος να γίνεται...αφήστε όμως για λίγο το ύφος έχετε όλοι άδικο, εγώ τα ξέρω όλα. Είστε θεολόγος, σπουδάσατε κάτι; Εντρυφήσατε σε θεολογικά πεδία;

Το λέω γιατί ο Γρηγόριος Θεολόγος μιλάει για "αχειροτόνητους θεολόγους"...


nikiliou (1/5/2018 2:25:50 μμ):

κ. Βαξεβανίδη είστε θεολόγος;

Μία ερώτηση...


Εύα-Αδάμ (1/5/2018 1:06:15 μμ):

Με εκπροσωπείτε τέλεια κ.Βαξεβανίδη τόσο εμένα όσο και πολλούς φίλους μου.
¨Οσο για τον Δεσπότη μας, αν εκτέθηκε σε κάτι ήταν δική του επιλογή, το ποίμνιο όμως πάντα υφίσταται τις συνέπειες.
Υπήρξε κόσμος που δεν παρέστει στη γιορτή των Οσίων λόγω παρουσίας πολιτικών προσώπων!!
Συγχαρητήρια για το θάρρος του λόγου σας..μην πτοείστε!
Να λέτε τη γνώμη σας πάντα, εξάλλου όποιος έχει το θάρρος της αλήθειας έχει τον Θεό βοηθό!


ΛΟΓΙΚΟΣ (1/5/2018 10:54:32 πμ):

Η αλήθεια ειναι σκληρή και πονάει τελικά...Στην εκκλησία μπορεί να μπαίνει και θα συνεχίσει να μπαίνει ο καθένας,όμως όπως περιμένετε κάποιοι με εμμονή και κρίνετε αυτούς που δηλώνουν χριστιανοί σε κάθε κινησή τους καλό θα ειναι να σας πιάνει και μία μικρή ευαισθησία και σε κάποιες τέτοιες περιπτώσεις ειδικά πολιτικών προσώπων...που για ψηφοθηρικούς λόγους μπαίνουν στις εκκλησίες και στην πράξη πολλοί από αυτούς είναι και πολεμιοί της!!!Συμφωνώ απόλυτα με τον αρθογράφο όπως και πάρα πολλοί που έχω συνομιλήσει έχουν την ίδια άποψη.


H.K 11 (1/5/2018 12:37:28 πμ):

Τίποτα τα λόγια του Χριστού;
Δεν περίμενα κάτι άλλο από 'σένα όμως Βαξεβανίδη.


Προσκυνητής (1/5/2018 12:07:15 πμ):

¨Οσα γράφει ο κύριος Βαξεβανίδης αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία των χριστιανών, αν όχι το σύνολο!
Ευχόμαστε αυτή να ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που συνόδευσαν μια τετοια όμορφη γιορτή, πολέμιοι του Χριστιανισμού, των Χριστιανών, αλλά και της Ελλάδας μας!!


Βαξεβανιδης Νικος (30/4/2018 11:53:22 μμ):

Η.Κ.......Τιποτα επι τής ουσιας.

Μου αρκει.


Η.Κ 11 (30/4/2018 11:21:35 μμ):

Οι άνθρωποι μπορεί να καυγαδίσουν για τη θρησκεία τους, να γράψουν ή να πολεμήσουν γι’ αυτήν. Μπορεί να κάνουν τα πάντα εκτός από το να ζήσουν σύμφωνα με αυτήν.
Έχεις μάθει να κρίνεις εύκολα όλους και όλα, όμως κ. Βαξεβανίδη «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε· εν ω γαρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ω μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν. τι δε βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμώ του αδελφού σου, την δε εν τω σω οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς; ή πως ερείς τω αδελφώ σου, άφες εκβάλω το κάρφος από του οφθαλμού σου, και ιδού η δοκός εν τω οφθαλμώ σου; υποκριτά, έκβαλε πρώτον την δοκόν εκ του οφθαλμού σου, και τότε διαβλέψεις εκβαλείν το κάρφος εκ του οφθαλμού του αδελφού σου.» (Μτ. 7, 1-5).


Βαξεβανιδης Νικος (30/4/2018 10:29:47 μμ):

Κυριε ανωνυμε meteoritis 25 Αληθως Ανεστη!

Ξεκιναω να σας απαντω με το εξης.

Το κειμενο δεν είναι καθολου πρόχειρης σκέψης , αφου εκεινο που με εκανε να το συνταξω, ήταν η ενοχληση των περισσοτερων εκκλησιαζομενων, που αντεδρασαν αρνητικα στη θεα των πολιτικων. Εγω απλως εγραψα αυτό που θελουν να πουν πολλοι αλλα δεν το κανουν. Αρα θα πρεπει να ξανασκεφτειτε μηπως προχειρης σκεψης ηταν το δικο σας συμπερασμα για το κειμενο.

Σας απαντω για τον αφορισμο προσωπων που λετε.

Η λεξη αφορισμος σημαινει - εκτος οριων – το αντιθετο δηλαδη της λεξης ενορια που καθοριζει τα εκκλησιαστικα ορια.

Σας ερωτω κυριε ανωνυμε meteoritis 25 . Από ποτε χρειαζεται αφορισμο καποιος που εχει αυτοαφοριστει με πραξεις ενεργειες και επιλογες δικες του?
Οι υπουργοι είναι δημοσια προσωπα, δημοσια κινουνται, συνεπως και δημοσιως θα κρινονται.

Στην τριτη παραγραφο που συνταξατε, συγκρινατε έναν απλο ανθρωπο με έναν υπουργο. Ενας καθημερινος ανθρωπος οσο υποκριτης και να είναι στα πνευματικα του, εκθετει μονο τον εαυτο του στα ματια του Θεου και κανεναν αλλον. Ουτε σταυρους από τα δικαστηρια θελει να κατεβασει, ουτε θελει να μολυνει τα βιβλια των θρησκευτικων, ουτε θελει να σταματησει στα σχολεια την πρωινη προσευχη, ουτε να βγαλει από τη σημαια το σταυρο, ουτε λεει τον πατριωτη φασιστα, ουτε θεωρει φυσιολογικους τους γαμους των ομοφυλοφιλων. Τι ανωριμες συγκρισεις είναι αυτές που κανετε?

Οσον αφορα αυτό που λετε παρακατω για τους επισημους, θελω να σας πω, ότι εγω μεσα στην εκκλησια δεν γνωριζω κανεναν επισημο και κανενα τιμωμενο προσωπο, παρα μονο τον Χριστο, Την Παναγια και τους Αγιους Τους. Τι να πω? Ισως να τα εχω μαθει λαθος.

Ρωτατε πως συνδεονται οι αμαρτωλοι του Ευαγγελιου με τους υπουργους. Νομιζω ημουν ξεκαθαρος για ποιο λογο το εγραψα αυτό, αρα σας παραπεμπω και παλι να ξαναδιαβασετε το συγκεκριμενο σημειο.
Λετε ότι ισως υπαρχει μετανοια σε υπουργους κλπ , αλλα εγω ισως να μη το ξερω και προτρεχω.
Πως μπορω να μετανοω για κατι, αλλα να συνεχιζω να το υποστηριζω και να συμμετεχω σε αυτό? Θα αναγνωριζα μετανοια επειτα από παραιτηση καθηκοντων για λογους συνειδησεως. Προς το παρων δεν εχουμε δει κατι τετοιο.

Οσον αφορα τελος την κριση και την κατακριση για την οποια μιλατε επι της ουσιας, θα ηθελα να σας πω ότι καλο θα ηταν να κανετε ένα διαχωρισμο μεσα σας των λεξεων – κατακρινω και διακρινω.
Αναλογιστειτε τις ενεργειες ολων των πολιτικων που περασαν τα τελευταια χρονια και επειτα πειτε μου αν είναι κατακριση το να εχει καποιος αγανακτησει, ή αν απλα εχει διακρινει μια κατασταση την οποια σχολιαζει με πονο και σιγουρα – κακως – και με δοση θυμου.

Κλεινοντας να σας πω πως δεν αναφερθηκα σε ονοματα όπως κανατε εσεις, επειδη το σχολιο μου δεν στοχοποιουσε τους πολιτικους που ηταν εδώ την Κυριακη, αλλα στα προσωπα εκεινων, αντικατοπριζοταν ολο το πολιτικο σκηνικο.

Θα χαρω να σας συνατησω να μου πειτε τις διαφωνιες σας από κοντα. Οι περισσοτεροι ξερετε που θα με βρειτε.

Καλη συνεχεια.



Βαξεβανίδης Νίκος (30/4/2018 9:52:00 μμ):

Κυριε ανωνυμε ή κυρια ανωνυμη (Η.Κ 11)

Αν θελετε γινετε πιο συγκεκριμενος(η)

Δε σας καταλαβα.

Απο που και ως που εκθετω το Δεσποτη, με δικες μου ενυπογραφες αποψεις? Για αυτο υπρχουν τα ονοματα και τα επιθετα ωστε ο καθενας να ειναι υπευθυνος για αυτα που λεει.

Τα κειμενα μου και οι αποψεις μου αντιπροσωπευουν αποκλειστικα εμενα. Δεν γραφω ουτε σκεπτομαι σαν εκπροσωπος κανενος για να τον εκθεσω.

Ο Δεσποτης ειναι σε θεση να επικοινωνησει μαζι μου ανα πασα στιγμη και να μου πει αν τον ενοχλει κατι.


Το φαινομενο της εποχης, που εχετε μαθει οι περισσοτεροι, με τους κολακες και τους χειροκροτητες, καταλαβαινω οτι σαν κανει να δυσκολευεστε να δεχτειτε μερικες ωμες αληθειες.

Σας παρακαλω ομως αν εχετε να πειτε κατι περι των γραφομενων μου αποκλειστικα, να το κανετε. Οχι ομως να ανακετευετε τριτα προσωπα οπως του Δεσποτη ωστε να αποκτησουν νοημα τα ανυποστατα υπονοουμενα σας.


Η.Κ 11 (30/4/2018 6:30:05 μμ):

Αγαπητέ κύριε Βαξεβανίδη, καλά θα ήταν να προσέχετε σε αυτά που λέτε και γράφετε γιατί έχετε εκθέσει τον Δέσποτα με τα λόγια σας για άθεους και μη στην συνέντευξη και σε άρθρα σας. Και είναι γνωστό ότι Το Δις Εξαμαρτείν Ουκ Ανδρός Σοφού


meteoritis 25 (30/4/2018 6:06:39 μμ):

Χριστός Ανέστη!

Αναφέρομαι στο κείμενο.

Κείμενο πρόχειρης σκέψης, μη οριοθετημένος και φυσικά επηρεασμένης από το θυμοειδές που τελικά φαίνεται να κυριαρχεί στο επιθυμητικό και λογιστικό της ψυχής. Βιαστική απόφανση. Συναισθηματισμός. Και το κυριότερο; Κρίση εσφαλμένη και αφορισμός προσώπων που προκύπτει από ένα μεγάλο πνευματικό γεγονός, αυτό της εορτής των οσίων Μετεωριτών Πατέρων.

Είναι γνωστό πως ο Χριστός όλους τους δέχεται. Ακόμη και τον αρθρογράφο του κειμένου. Ακόμη και τον κ. Κατρούγκαλο, τους Υπουργούς κ.ο.κ. Αυτό δεν σημαίνει ότι σώζονται όλοι. Βέβαια, από την άλλη, δεν υπάρχει κάποιο ιερό κατάλοιπο.

Γιατί πρέπει να νιώθει αμαρτωλός ο κ. Υπουργός; Είναι ο μόνος; Το κείμενο γιατί «πιάνει» μέρος της αλήθειας; Και όσοι εκκλησιάζονται πιο τακτικά, προσέρχονται ακόμη και από τον όρθρο, εξομολογούνται, αυτό τί σημαίνει; Ότι εξομαλύνουν την κατάσταση; Ισορροπούν την πνευματικότητα της χριστιανικής ζωής; Αποτελούν πρότυπο; Είναι οι εντός του νυμφώνος, κι εκείνη την ημέρα, μόνο ο κ. Κατρούγκαλος μένει εκτός νυμφώνος; Όλοι αυτοί που εκκλησιάζονται στα μοναστήρια και έχουν γεροντάδες, δηλαδή, είναι οι εντός του νυμφώνος; Και εν πάση περιπτώσει, έχουμε μία άθεη κυβέρνηση, γνωρίζοντας όμως ότι εχθρεύεται την εκκλησία, αν και η εκκλησία δεν μασάει και δεν κινδυνεύει. Δεν είναι πιο ύπουλο να υπάρχει υποκρισία σε όσους αυτοπροσδιορίζονται ως καλοί χριστιανοί και γνωστοποιούν τις άριστες τους σχέσεις με την εκκλησία, τις ιερές μονές; Εώς πότε, επιτέλους, θα αποτελούν το ιερό κατάλοιπο, στο νου όσων θέλουν να τους προστατεύουν αλλά να στοχοποιούν τους άλλους;

Δεν διαφωνώ. Έτσι, δυστυχώς, γίνεται. Οι επίσημοι προσέρχονται αργά, για να παραστούν, κι ενδεχομένως επειδή πρέπει και όχι επειδή το επιθυμούν. Είναι αλήθεια. Και πιάνουν τις πρώτες θέσεις. Και υπάρχει μία ιεραρχικά δομημένη τάξη. Κλήρος, επίσημοι, λαός. Κι ο λαός γιατί να μην είναι επίσημος; Ο κάθε ένας δηλαδή, γιατί να μην είναι ο προσωπικός του Θεού;

Αυτό, η παραπάνω δηλαδή παραδοχή, δεν σημαίνει ότι νομιμοποιεί τη σκέψη του συγγραφέα που μοιάζει επιπόλαια και έμπλεης μιας συναισθηματικής φόρτισης που απορρέει από την ιερότητα των τελουμένων κατά τις ημέρες Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή.

Και κάτι ακόμη. Η αναφορά στην πόρνη, στον ληστή, στη μοιχαλίδα (στους οποίους αναφέρεται το εν λόγω κείμενο), πώς συνδέονται με τον Υπουργό ή τους επισήμους;

Φυσικά και μετανόησαν. Σωστά γράφει ο συντάκτης του άρθρου. Γνωρίζει, όμως αν υφίσταται μετάνοια στα πρόσωπα στα οποία ευγενώς επιτίθεται; Η μετάνοια από πότε μετριέται και δημοσιοποιείται, ώστε να έχουμε την πολυτέλεια να μιλάμε για μετάνοια κάποιων και όχι κάποιον άλλων; Απ’ όσο γνωρίζω, η μετάνοια αποτελεί εσωτερική κατάσταση και δεν είμαστε ακόμη και σε θέση να κρίνουμε την μετάνοια του άλλου, κάτι που αν αφορούσε την ψυχολογία θα ενέπιπτε, σίγουρα, στην ψυχολογία του βάθους, καθώς είναι βαθύ είδος η μετάνοια.

Η παράλυτη λογική αφορά πρωτίστως το δικαίωμα μας (και από το πού το λαμβάνουμε) ώστε να κρίνουμε τους άλλους.

Την επόμενη λοιπόν, Κυριακή της Σαμαρείτιδος, ο Χριστός θα ξανάρθει για να μας υπενθυμίσει πως εμείς οι άνθρωποι κρινόμαστε και δεν κρίνουμε. Εκτός κι αν έχουμε το χάρισμα της διείσδυσης στην υπαρξιακή εσωτερικότητα των άλλων.

Η δική μου λογική είναι πάντοτε παράλυτη όταν διαπιστώνω πως μέσα στην εκκλησία το δάχτυλο μας κατευθύνεται εκτός του εαυτού μας. Αλλά κι αυτή την παράλυση, την συνήθισα!

ευχαριστώ για τη φιλοξενία


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
Y4UW3
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 
booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα











































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ