facebook  youtube  twitter  instagram 26/4/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr


 



Διαθέσιμα τα 35.000 ευρώ στο Δήμο Καλαμπάκας από το Πράσινο Ταμείο για την εκπόνηση ΣΒΑΚ

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  23/02/2018 17:07:24
Διαθέσιμα τα 35.000 ευρώ στο Δήμο Καλαμπάκας από το Πράσινο Ταμείο για την εκπόνηση ΣΒΑΚ
Με απόφαση του Προέδρου του Δ.Σ. του Πράσινου Ταμείου εγκρίθηκε η διάθεση πίστωσης ύψους 17.054.935,08 € για την υλοποίηση του Χρηματοδοτικού Προγράμματος του Πράσινου Ταμείου...

με τίτλο «Συνεχιζόμενα προς χρηματοδότηση έργα στο έτος 2018» και με αντικείμενο τη συνέχιση της χρηματοδότησης και για το έτος 2018 εκείνων των έργων που έχουν ενταχθεί σε χρηματοδοτικά προγράμματα του Πράσινου Ταμείου και η υλοποίησή τους εξελίσσεται ομαλά.

Μέρος της παραπάνω πίστωσης και ειδικότερα 35.000 ευρώ διατίθενται στον Δήμο Καλαμπάκας ο οποίος με την από 5/5/2017 απόφαση του Πράσινου Ταμείου είχε ενταχθεί σε πρόγραμμα για την υλοποίηση Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) για την πόλη της Καλαμπάκας (δείτε ΕΔΩ).

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) είναι ένα στρατηγικό σχέδιο το οποίο βασίζεται σε υφιστάμενες πρακτικές σχεδιασμού, λαμβάνοντας υπόψη αρχές όπως είναι η συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες αποφάσεων, η ολιστική προσέγγιση στην άσκηση πολιτικής καθώς και η συνεχής αξιολόγηση των παρεμβάσεων. Βασικό κριτήριο για την εκπόνηση του σχεδίου είναι η ικανοποίηση των υφιστάμενων και των μελλοντικών αναγκών μετακίνησης προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα.

Τα ΣΒΑΚ διαφοροποιούνται από τις συνήθεις μελέτες μακροχρόνιου ή βραχυχρόνιου συγκοινωνιακού σχεδιασμού αλλά και τις μελέτες διαχείρισης κυκλοφορίας και στάθμευσης. Οι σημαντικότερες διαφορές των ΣΒΑΚ από τις άλλες μελέτες είναι κατά βάση οι ακόλουθες:

• Επικεντρώνονται στον άνθρωπο και όχι στην κυκλοφορία των οχημάτων

• Ο βασικός τους στόχος είναι η βελτίωση της προσβασιμότητας και ποιότητας ζωής αντί της βελτίωσης της χωρητικότητας του οδικού δικτύου για την διευκόλυνση της κυκλοφοριακής ροής

• Προϋποθέτουν προσεγγίσεις ενιαίου σχεδιασμού (μεταφορών, χρήσεων γης, περιβάλλοντος, κοινωνικής συνοχής, κλπ) και όχι μόνο θεματική προσέγγιση

• Βασίζονται σε διεπιστημονική προσέγγιση με συμμετοχή επιστημόνων πολλών ειδικοτήτων

• Δεν περιορίζονται από διοικητικά όρια περιοχών αλλά εκτείνονται γεωγραφικά με βάση λειτουργικά κριτήρια

• Προϋποθέτουν την συνεχή αξιολόγηση των επιπτώσεων των διαφόρων παρεμβάσεων και τη διαμόρφωση μιας διαδικασίας μάθησης και βελτίωσης

• Βασίζονται στη συμμετοχική διαδικασία όλων των εμπλεκομένων φορέων καθώς και άλλων άμεσα ενδιαφερομένων οργανισμών και όχι μόνο στη συμμετοχή του επισπεύδοντος φορέα.

(με πληροφορίες από sumpnet.gr)



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
F6BDN
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 
booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα











































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ