facebook  youtube  twitter  instagram 28/3/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr

 




Στην Καλαμπάκα το Όχημα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΔΑ ΘΕΣΣ [φώτος]

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  09/11/2018 12:56:57
Στην Καλαμπάκα το Όχημα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΔΑ ΘΕΣΣ [φώτος]
Στο κέντρο της Καλαμπάκας βρέθηκε το Όχημα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΔΑ ΘΕΣΣ με το προσωπικό της στις 08.11.2018, υποδεχόμενη τους κάτοικους της περιοχής, με σκοπό να τους ενημερώσει και να καταγράψει το ενδιαφέρον σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου,...

καθώς και για να συμβάλει στην ενημέρωση των πολιτών για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων με γνώμονα πάντα τον Κώδικα Διαχείρισης Δικτύου Διανομής.

Παρόντες, ο Δήμαρχος του Δήμου Μετεώρων κ. Σινάνης Χρήστος, η κ. Καλογήρου Ευθυμία, Διευθύντρια Νέων Συνδέσεων & Ανάπτυξης Δικτύου Θεσσαλίας της ΕΔΑ ΘΕΣΣ καθώς και προσωπικό της εταιρείας, όπου ενημέρωσαν τους πολίτες της Καλαμπάκας για τη διαδικασία σύνδεσης και την ορθή και ασφαλή χρήση του καυσίμου.

Η κ. Καλογήρου Ευθυμία, τόνισε ότι η Ασφαλής Χρήση του Φυσικού Αερίου είναι ευθύνη όλων μας αναφερόμενη στα οφέλη του, το οποίο ως καύσιμο είναι  οικολογικό, εύχρηστο, πρακτικό και παρέχει μεγάλη διάρκεια ζωής στις συσκευές χρήσης.

Τόνισε δε ότι οι νέοι καταναλωτές είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για την επιλογή αδειοδοτημένου Εγκαταστάτη για την κατασκευή της εσωτερικής εγκατάστασης μετά τον μετρητή, καθώς και για την επιλογή Προμηθευτή όσον αφορά στην Σύμβαση Προμήθειας Φυσικού Αερίου. Επιπλέον οι καταναλωτές πρέπει να προβαίνουν στην ετήσια τακτική συντήρηση για να διασφαλίζουν την καλή λειτουργία της εγκατάστασης.     

Αναφέρθηκε επίσης στα μέτρα που πρέπει να λαμβάνουν οι καταναλωτές έτσι ώστε να κάνουν ορθή και ασφαλή χρήση του καυσίμου, ενώ υπενθύμισε ότι στον τηλεφωνικό αριθμό 10302 που είναι ο αριθμός Άμεσης Επέμβασης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, μπορούν να καλούν οι πολίτες 24 ώρες το 24 ωρο για να αναφέρουν οποιαδήποτε δυσλειτουργία παρατηρείται στην παροχή του συστήματος φυσικού αερίου.

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος του Δήμου Μετεώρων κ. Χρήστος  Σινάνης, εξέφρασε την ικανοποίηση του, που οι πολίτες είναι σε θέση να επωφεληθούν τη χρήση του καυσίμου, χάρη στην άρτια συνεργασία του Δήμου με την ΕΔΑ ΘΕΣΣ.

Η κ. Καλογήρου Ευθυμία ανέφερε ότι το ενδιαφέρον των πολιτών είναι μεγάλο, γεγονός το οποίο θα συνεχίσει να καταγράφεται μέσω των μελλοντικών ενημερωτικών δράσεων που θα πραγματοποιηθούν στην περιοχή της Καλαμπάκας. 

Επιπλέον, ανέφερε  ότι για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο, όπου για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με ζητήματα νέων συνδέσεων & κατασκευών οι πολίτες θα μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο  11 150.



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
P04M8
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 


booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα




































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ