30/1/2023
  


 




Σύμβαση παροχής υπηρεσιών συμβούλου για την εκπόνηση Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας στο Δήμο Μετεώρων

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  30/08/2022 09:01:18

Καλαμπάκα, 26/08/2022
Αριθμ. Πρωτ. : 11790

ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Ποσού σε Ευρώ: 30.000,00 ¤ πλέον Φ.Π.Α. 24% = 7.200,00 ¤
Ολογράφως: Τριάντα χιλιάδες ευρώ πλέον Φ.Π.Α. 24% ποσού Επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ

Στο Δήμο Μετεώρων, σήμερα την 26 Αυγούστου του 2022, ημέρα Παρασκευή, οι παρακάτω υπογεγραμμένοι:

1. Ο Θεόδωρος Αλέκος, Δήμαρχος, ενεργών ως νόμιμος εκπρόσωπος του Δήμου Μετεώρων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006 (Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων) που θα καλείται στο εξής «Εργοδότης», ενώ ο Δήμος θα καλείται στο εξής «Αναθέτουσα Αρχή» και

2. Ο Θεόδωρος Καριπίδης, νόμιμος εκπρόσωπος του οικονομικού φορέα με την επωνυμία «LEVER ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Ε.», με έδρα 26ης Οκτωβρίου 43, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54627, ΑΦΜ 997759560, ΔΟΥ ΦΑΕ Θεσσαλονίκης, που θα καλείται στο εξής «Ανάδοχος»,

έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει

2. Τις διατάξεις του άρθρου 209 παρ 9 εδάφιο 2 του Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει: «Για την απευθείας ανάθεση απαιτείται απόφαση Δημάρχου ή Προέδρου Κοινότητας, προέδρου συνδέσμων, νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου και ιδρυμάτων, χωρίς προηγούμενη απόφαση του συμβουλίου. Στην περίπτωση αυτή τα συντασσόμενα τεύχη εγκρίνονται από τον Δήμαρχο ή τον Πρόεδρο Κοινότητας ή τον πρόεδρο του συνδέσμου, του δημοτικού ή κοινοτικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή ιδρύματος»

3. Τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα όπως ισχύει

4. Τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και ιδιαίτερα:

i. τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ 31: «ως απευθείας ανάθεση νοείται η διαδικασία ανάθεσης χωρίς εκ των προτέρων δημοσιότητα, στο πλαίσιο της οποίας οι αναθέτουσες αρχές/αναθέτοντες φορείς αναθέτουν στον οικονομικό φορέα της επιλογής τους, κατόπιν έρευνας αγοράς και διαβούλευσης με έναν ή περισσότερους οικονομικούς φορείς, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 118»

ii. τις διατάξεις των άρθρων 54 και 116 «Τεχνικές Προδιαγραφές» & «Επιλογή των διαδικασιών» αντίστοιχα

iii. τις διατάξεις του άρθρου 118 παρ 1, 2 & 3: «Προσφυγή στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης επιτρέπεται όταν η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης, χωρίς ΦΠΑ, είναι ίση ή κατώτερη από το ποσό των τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ. Η απευθείας ανάθεση διενεργείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της αναθέτουσας αρχής, χωρίς να απαιτείται η συγκρότηση συλλογικού οργάνου για το σκοπό αυτόν

iv. τις διατάξεις του άρθρου 120 παρ 3: «Ως χρόνος έναρξης της διαδικασίας της απευθείας ανάθεσης νοείται η ημερομηνία αποστολής προς τους οικονομικούς φορείς της πρώτης πρόσκλησης υποβολής προσφοράς. Η πρόσκληση του προηγούμενου εδαφίου δεν απαιτείται να αναρτηθεί στο ΚΗΜΔΗΣ»

5. Τις διατάξεις του Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133 Α/19-07-2018)

6. Τις διατάξεις του Ν. 4782/2021

7. Τις διατάξεις του Π.Δ. 80/2016 (ΦΕΚ 145 Α/5-8-16) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες» όπως ισχύει

8. Τις διατάξεις της αριθμ. 2/100018/0026/30-12-2016 Εγκυκλίου του Υπουργείου Οικονομικών «Κοινοποίηση διατάξεων σχετικά με την ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες και παροχή οδηγιών» όπως ισχύει

9. Του Ν. 4314/2014 (Α' 265), "Α) Για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014-2020, Β) Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2012 (ΕΕ L 156/16.6.2012) στο ελληνικό δίκαιο, τροποποίηση του ν. 3419/2005 (Α' 297) και άλλες διατάξεις" και του ν. 3614/2007 (Α' 267) «Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2007 -2013»,

10. Του Ν. 4270/2014 (Α' 143) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις»,

11. Του Ν. 4250/2014 (Α' 74) «Διοικητικές Απλουστεύσεις - Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα-Τροποποίηση Διατάξεων του Π.Δ. 318/1992 (Α'161) και λοιπές ρυθμίσεις» και ειδικότερα τις διατάξεις του άρθρου 1,

12. Της παρ. Ζ του Ν. 4152/2013 (Α' 107) «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2011/7 της 16.2.2011 για την καταπολέμηση των καθυστερήσεων πληρωμών στις εμπορικές συναλλαγές»,

13. Του Ν. 4129/2013 (Α' 52) «Κύρωση του Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο»

14. Του άρθρου 26 του Ν. 4024/2011 (Α 226) «Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της διοίκησης και ορισμός των μελών τους με κλήρωση»,

15. Του Ν. 4013/2011 (Α' 204) «Σύσταση ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων και Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων...»,

16. Τις διατάξεις της KYA 76928/09-07-2021 απόφασης του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, (ΦΕΚ Β' 1781/23-5-2017) «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων λειτουργίας και διαχείρισης του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ) του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης» όπως ισχύει

17. Του άρθρου 23 της Απόφασης με αριθμ. 11389/1993 (Β' 185) του Υπουργού Εσωτερικών

18. Του Ν. 2859/2000 (Α' 248) «Κύρωση Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας»

19. Του Ν. 2690/1999 (Α' 45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» και ιδίως των άρθρων 7 και 13 έως 15

20. Του Ν. 2121/1993 (Α' 25) «Πνευματική Ιδιοκτησία, Συγγενικά Δικαιώματα και Πολιτιστικά Θέματα»

21. Του Π.Δ 28/2015 (Α' 34) «Κωδικοποίηση διατάξεων για την πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα και στοιχεία»

22. Την υπ'αριθ. 24/2020 Κατευθυντήρια Οδηγία της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων με θέμα «Ειδικά ζητήματα ανάθεσης και διαχείρισης δημοσίων συμβάσεων στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της υγειονομικής κρίσης του ιού COVID-19, καθώς και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του»

23. Των σε εκτέλεση των ανωτέρω νόμων εκ δοθεισών κανονιστικών πράξεων, των λοιπών διατάξεων που αναφέρονται ρητά ή απορρέουν από τα οριζόμενα στα συμβατικά τεύχη της παρούσας, καθώς και του συνόλου των διατάξεων του ασφαλιστικού, εργατικού, κοινωνικού, περιβαλλοντικού και φορολογικού δικαίου που διέπει την ανάθεση και εκτέλεση της παρούσας σύμβασης, έστω και αν δεν αναφέρονται ρητά παραπάνω

24. Του Ν. 4759/2020 - ΦΕΚ Τεύχος A' 245/09.12.2020 «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Πολεοδομικής Νομοθεσίας και άλλες διατάξεις»

25. Την υπ' αριθμ. Πρωτ. 2479/27-04-2022 πρόσκληση υποβολής προτάσεων του Πράσινου Ταμείου

26. Την με αριθμό 237.1.6/2022 Απόφαση του ΔΣ του Πράσινου Ταμείου (ΑΔΑ: ΨΑΓΙ46Ψ844- ΦΗΡ) για την έγκριση του σχεδίου Οδηγού Διαχείρισης για τη δράση: «ΣΧΕΔΙΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ (Σ.Α.Π.)» του Χρηματοδοτικού Προγράμματος «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ» 2022, στον ¶ξονα Προτεραιότητας (Α.Π.2) «ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ»

27. Την με αριθμό πρωτοκόλλου του Πράσινου Ταμείου 2022-003607 Αίτηση χρηματοδότησης του Δήμου Μετεώρων στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ 2022» Α.Π.2: «ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ»

28. Την με αριθμό 240.3.1/2022 Απόφαση του ΔΣ του Πράσινου Ταμείου για την έγκριση των προτάσεων των δήμων για τη δράση: «ΣΧΕΔΙΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ (Σ.Α.Π.)» και την ένταξη στον ¶ξονα Προτεραιότητας (Α.Π.2) «ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ»

29. Την με αριθμό 171/29-06-2022 (ΑΔΑ: Ψ34046ΜΜΥΗ-ΖΡ3) Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Μετεώρων περί αποδοχής της ένταξης στην πράξη «Εκπόνηση Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας (Σ.Α.Π.) στο Δήμο Μετεώρων» Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ» για το έτος 2022 στον ¶ξονα Προτεραιότητας 2 «ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ» και αποδοχής των όρων της χρηματοδότησης.

30. Την με αρ. πρωτ. 9604/05-07-2022 Περιγραφή των υπηρεσιών της υπηρεσίας : «Παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την εκπόνηση Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας στο Δήμο Μετεώρων». 

31. Τη με αρ. πρωτ. 9643/07-07-2022 (ΑΔΑ: ΨΒΧΣ46ΜΜΥΗ-ΚΗΔ & ΑΔΑΜ: 22REQ010882703 2022-07-07) απόφαση του Δημάρχου Μετεώρων για τη δέσμευση της πίστωσης.

32. Την με αρ. πρωτ. 10116/14-07-2022 (ΑΔΑΜ: 22PROC010934260 2022-07-14) πρόσκληση υποβολής προσφοράς και προσκόμισης δικαιολογητικών για υπογραφή σύμβασης του Δήμου Μετεώρων.

33. Την με αρ. πρωτ. 450/18-07-2022 οικονομική προσφορά και την προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την υπογραφή σύμβασης που κατατέθηκαν στον Δήμο Μετεώρων.

34. Την με αρ. πρωτ. 11503/18-08-2022 (ΑΔΑ: 6Η8Ζ46ΜΜΥΗ-ΩΑ9 & ΑΔΑΜ : 22AWRD011119813 2022-08-22) απόφαση του Δημάρχου με την οποία έγινε η απευθείας ανάθεση συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών για την εκπόνηση Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας του Δήμου Μετεώρων

35. Το άρθρο 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α' /2005), όπως ισχύει

36. Το Ν. 3889/2010 «Χρηματοδότηση περιβαλλοντικών παρεμβάσεων, Πράσινο ταμείο, Κύρωση Δασικών χαρτών και άλλες διατάξεις» (Α' 182)

37. Το Ν.Δ. 496/1974 «Περί Λογιστικού των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ 204/Α /19.7.1974), όπως ισχύει

38. Το Π.Δ. 26/2019 «Οργανισμός Λειτουργίας Πράσινου Ταμείου» (ΦΕΚ Α' 42)

39. Τον Ν. 3861/2010 «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο (Πρόγραμμα Διαύγεια) και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 112/Α /2010), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει

40. Τον Ν. 4280/2014 «Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμηση- Βιώσιμη ανάπτυξη οικισμών Ρυθμίσεις δασικής νομοθεσίας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 159/Α'/08-08- 2014) και ειδικότερα την παράγραφο 33 β, του άρθρου 28, όπου ορίζεται για το Πράσινο Ταμείο ότι «Τυχόν αδιάθετα υπόλοιπα του επιτρεπομένου ποσοστού διάθεσης μεταφέρονται στην επόμενη χρήση και διατίθενται για τους ίδιους σκοπούς» (Α'159)

41. Τον Ν. 4495/2017 (ΦΕΚ Α' 167) «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει

42. Τον Ν. 4727/2020 (Α' 184) «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972 και άλλες διατάξεις»

43. Τον Ν. 4819/2021 «Ολοκληρωμένο πλαίσιο για τη διαχείριση των αποβλήτων - Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ής Μαΐου 2018 για την τροποποίηση της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ περί αποβλήτων και της Οδηγίας 94/62/ΕΚ περί συσκευασιών και απορριμμάτων συσκευασιών, πλαίσιο οργάνωσης του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης, διατάξεις για τα πλαστικά προϊόντα και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, χωροταξικές - πολεοδομικές, ενεργειακές και συναφείς επείγουσες ρυθμίσεις.» (Α'129) και ειδικότερα την παρ. 10 του άρθρου 121

44. Την υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΥ/70329/4512/22.07.2021 Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος  και Ενέργειας (Υ.Ο.Δ.Δ. 579) «Συγκρότηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου» για τον ορισμό Προέδρου, Αντιπροέδρου και μελών του Δ.Σ. του Πράσινου Ταμείου όπως έχει τροποποιηθεί με την υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΥ/74815/4816/5.8.2021 Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας (Υ.Ο.Δ.Δ. 662) «Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΔΥ/70329/4512/22-07-2021 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Συγκρότηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πράσινου Ταμείου» (ΥΟΔΔ 579)

45. Τις υπ' αριθ. αποφάσεις του Δ.Σ. του Πράσινου Ταμείου 218.1/18-8-2021 (ΑΔΑ: 6ΧΟΔ46Ψ844- 842), «Παροχή εξουσιοδοτήσεων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από το Διοικητικό Συμβούλιο του Πράσινου Ταμείου.», 218.2/18-8-2021 (ΑΔΑ: ΨΚΝΝ46Ψ844-Ο7Α) «Διατήρηση ισχύος της υπ' αρ. 190.6.2/2020 απόφασης του Δ.Σ. του Πράσινου Ταμείου για την ανάθεση προσωρινών καθηκόντων Προϊσταμένου της Οικονομικής Υπηρεσίας του Πράσινου Ταμείου (Π.Ο.Υ.).» & 218.3/18-8-2021 (ΑΔΑ: 6ΜΙ746Ψ844-1Φ0) «Ανάθεση ειδικών αρμοδιοτήτων - εξουσιοδοτήσεων από τον Διευθυντή σε υπαλλήλους του Πράσινου Ταμείου» (Β' 3906)

46. Την υπ' αριθ. ΥΠΕΝ/ΔΠΔΑ/121887/2781/20-12-2021 (ΑΔΑ:9ΓΔΓ4653Π8-ΑΨ4) Απόφαση του Υπουργού Π.ΕΝ. με θέμα «Εγκριση του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2022 του Πράσινου Ταμείου»

47. Την υπ' αριθμ. 657/09-02-2022 (ΑΔΑ:9Κ6Ν46Ψ844-Ε1Ρ) Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας με θέμα: «Εγκριση Χρηματοδοτικού Προγράμματος του Πράσινου Ταμείου «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ» για το έτος 2022 και διάθεση πίστωσης ποσού 26.451.184,40 ¤ για την υλοποίησή του.»

48. Το με αρ. πρωτ. ΥΠΕΝ/ΓΡΓΓΧΣΑΠ/102867/3948/02-11-2021 (Π.Τ. 7716/02-11-2021) έγγραφο της ΓΓΧΣΑΠ του ΥΠΕΝ με Θέμα: «Αίτημα χρηματοδότησης των Δήμων της χώρας για την σύνταξη Σχεδίων Αστικής Προσβασιμότητας»

49. Την υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/110088/887/30-11-2021 (Β' 5553) Απόφαση του Υφυπουργού Π.ΕΝ. με θέμα «Προδιαγραφές, όροι και τεχνικές οδηγίες για την εκπόνηση «Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας (Σ.Α.Π.)»

50. Την υπ' αριθμό 235.2.3/23-03-2022 (ΑΔΑ: Ψ42146Ψ844-92Ρ) Απόφαση του Δ.Σ. του Πράσινου Ταμείου με θέμα: «Εγκριση χρηματοδότησης για την εκπόνηση των Σχεδίων Αστικής Προσβασιμότητας (Σ.Α.Π.) από τους δήμους της χώρας, στο πλαίσιο του Α.Π. 2: «Αστική Αναζωογόνηση & Λοιπές δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου» του Χρηματοδοτικού Προγράμματος «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ» για το έτος 2022»

51. Το γεγονός ότι στις αρμοδιότητες του Πράσινου Ταμείου περιλαμβάνεται η διαμόρφωση προγραμμάτων για τη χρηματοδότηση έργων, δράσεων και άλλων παρεμβάσεων που στοχεύουν στην περιβαλλοντική αναβάθμιση των πόλεων στο πλαίσιο της οποίας αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά και η εξασφάλιση της φυσικής προσβασιμότητας σε κτίρια και σε υπαίθριους δημόσιους χώρους

52. Την ανάγκη των Δήμων να καταρτίσουν ολοκληρωμένα Σχέδια Αστικής Προσβασιμότητας (ΣΑΠ) ώστε να είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στις προκλήσεις και τις απαιτήσεις του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Προσβασιμότητα

53. Τα αναλυτικά πληθυσμιακά στοιχεία των Δήμων σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του μόνιμου Πληθυσμού του Δήμου, βάσει της επίσημης απογραφής της ΕΛΣΤΑΤ του 2011 (Β'698, Β'699, http://www.statistics.gr/el/2011-census-pop-hous)
 
54. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας εκτιμάται ότι θα προκληθεί δαπάνη ποσού 13.622.640,00 ¤ σε βάρος των προβλεπόμενων προς πίστωση από τον προϋπολογισμό του οικονομικού έτους 2022 του Πράσινου Ταμείου και ειδικότερα σε βάρος των ΚΑΕ 2269 και 2279.

συνομολογούν, συμφωνούν και συναποδέχονται τα εξής:

την ανάθεση στον Ανάδοχο της υπηρεσίας «Παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την εκπόνηση «Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας στο Δήμο Μετεώρων» έναντι του ποσού των 30.000,00 ¤ (χωρίς ΦΠΑ 24%) και 7.200,00 ¤ (με ΦΠΑ 24%).

ΑΡΘΡΟ 1 | ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ

Το αντικείμενο της παρούσας υπηρεσίας αφορά στην παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης προκειμένου ο Δήμος Μετεώρων να εκπονήσει ένα σύγχρονο, βιώσιμο, λειτουργικό και αποτελεσματικό Σχέδιο Αστικής Προσβασιμότητας στα λειτουργικά όριά του, που έχει ως στόχο την κατά το δυνατόν αρτιότερη και ολοκληρωμένη εκπόνηση ενός προγράμματος καθορισμού απαραίτητων παρεμβάσεων εξασφάλισης της προσβασιμότητας, των υπαίθριων κοινόχρηστων χώρων συμπεριλαμβανομένων των δικτύων πεζή μετακίνησης, των οδεύσεων διαφυγής, χώρων εκτόνωσης, σημείων προσωρινής περίθαλψης και σημείων καταφυγής των πολιτών εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου.

Κατά την υλοποίηση των Υπηρεσιών για την εκπόνηση Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας, σύμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες της πρόσκλησης, υλοποιείται ως εξής:

Π.1: ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ από την οποία θα προκύψει η αναγκαία βάση και η απαιτούμενη πληροφορία ώστε να αποτυπωθεί η υφιστάμενη κατάσταση, και να παρακολουθείται στη συνέχεια η πρόοδος για την υλοποίηση του Σ.Α.Π. Το σύνολο των δεδομένων για την εν λόγω ανάλυση, αντλούνται από υφιστάμενες μελέτες που άπτονται του αντικειμένου ενός Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας(Σ.Α.Π.), όπως πολεοδομικές, συγκοινωνιακές/κυκλοφοριακές, στάθμευσης, αστικών αναπλάσεων κ.λπ. και στρατηγικά σχέδια, όπως Γ.Π.Σ., Τ.Π.Σ., Ε.Π.Σ., Σ.Β.Α.Κ., κ.λπ. Στην περίπτωση που ο Δήμος δεν διαθέτει πρόσφατες μελέτες και στρατηγικά σχέδια με επικαιροποιημένα δεδομένα, τότε αυτός ή ο εκάστοτε ανάδοχος θα πρέπει να συλλέξει σχετικά στοιχεία από άλλες αρμόδιες υπηρεσίες (π.χ. ΕΛ.ΣΤΑΤ) και από σχετικές έρευνες, όπως ενδεικτικά αναφέρονται στο σχετικό ΦΕΚ.

Στο Π.1.α συμπεριλαμβάνονται:

- Τεχνική Έκθεση περιγραφής/ανάλυσης και αξιολόγησης της υφιστάμενης κατάστασης ως προς την εξασφάλιση προσβασιμότητας (α) στους υπαίθριους δημόσιους Κ.Χ. του δήμου και (β) ως προς τα δημόσια κτίρια ή τα κτίρια που στεγάζουν δημόσιες υπηρεσίες και άλλες χρήσεις τα οποία απαιτείται να γίνουν προσβάσιμα. Στην Τεχνική Έκθεση συμπεριλαμβάνονται τα κάτωθι:

- Καταγραφή και αξιολόγηση στοιχείων των υφιστάμενων ή εκπονούμενων στρατηγικών σχεδίων του Δήμου με στόχο την παρακολούθηση της πολεοδομικής εξέλιξης της περιοχής παρέμβασης, καταγραφή των υφιστάμενων δεδομένων και εντοπισμός τυχόν εμποδίων για την ανάπτυξη προσβάσιμης αλυσίδας, με συμπληρωματικά συμπεράσματα και παρατηρήσεις.

- Καταγραφή και αποτίμηση των σχετικών στοιχείων των πολεοδομικών και πληθυσμιακών χαρακτηριστικών της περιοχής (ισχύον θεσμικό πλαίσιο, πληθυσμιακά και δημογραφικά στοιχεία, γεωμετρικά χαρακτηριστικά του οδικού δικτύου, πυκνότητα δόμησης κ.λπ.).

Στο Π.1.β περιλαμβάνονται:

- Καταγραφή και αποτίμηση των κυκλοφοριακών χαρακτηριστικών της περιοχής παρέμβασης σε συνάρτηση με την κίνηση των πεζών.

- Χάρτης/χάρτες της περιοχής του Δήμου σε μορφή διανυσματικών αρχείων τύπου shapefile με βάση τα διοικητικά του όρια, όπου θα σημειώνονται τα στοιχεία της ανάλυσης.

Π.2: ΠΡΟΤΑΣΗ στο οποίο συμπεριλαμβάνονται:

- Τεχνική Έκθεση περιγραφής των προτεινόμενων παρεμβάσεων ως προς την εξασφάλιση προσβασιμότητας (α) στους υπαίθριους δημόσιους Κ.Χ. του δήμου και (β) ως προς την πρόσβαση στα δημόσια κτίρια ή στα κτίρια που στεγάζουν δημόσιες υπηρεσίες και άλλες χρήσεις τα οποία απαιτείται να γίνουν προσβάσιμα βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας. Όλα τα παραπάνω συγκεντρώνονται και καταγράφονται σε υποκεφάλαιο Π.2α.του Παραδοτέου Π.2.

- Χάρτης/χάρτες της περιοχής του Δήμου σε μορφή διανυσματικών αρχείων τύπου shapefile με βάση τα διοικητικά του όρια, όπου σημειώνονται οι πληροφορίες που αναφέρονται αναλυτικά στο ΦΕΚ Β' 5553/2021.

- Πίνακας των προτεινόμενων στοιχείων αστικού εξοπλισμού, μηχανισμών και ειδικών κατασκευών για την εξασφάλιση της προσβασιμότητας.

- Χρονοδιάγραμμα, προγραμματισμός υλοποίησης των οριζόμενων από το Σ.Α.Π. απαιτούμενων διαμορφώσεων και κατασκευών, μέσω (α) σύνταξης Αρχιτεκτονικής Μελέτης και Μελέτης Προσβασιμότητας και τυχόν άλλων υποστηρικτικών μελετών μετά την παράδοση και έγκριση του Σ.Α.Π. και (β) ανάθεση και υλοποίηση έργου μετά την παράδοση και έγκριση του Σ.Α.Π. Ο χρόνος υλοποίησης δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 2 έτη από την παράδοση/παραλαβή και έγκριση του Σ.Α.Π. Οι προτεινόμενες παρεμβάσεις για την υλοποίηση του Σ.Α.Π. χαρακτηρίζονται ως σημειακές και δεν απαιτούν αλλαγή του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου της περιοχής παρέμβασης.

ΑΡΘΡΟ 2 | ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Τα συμβατικά στοιχεία είναι:

1. Η Τεχνική Έκθεση - Περιγραφή, ο Προϋπολογισμός και η Συγγραφή Υποχρεώσεων
2. Η προσφορά του αναδόχου
3. Το παρόν συμφωνητικό

ΑΡΘΡΟ 3 ΔΙΑΡΚΕΙΑ - ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Ο χρόνος εκτέλεσης της ανάθεσης ορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης σε χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών, με ημερομηνία έναρξης ισχύος εκτέλεσης της σύμβασης την ημερομηνία ανάρτησης της υπογεγραμμένης από τα συμβαλλόμενα μέρη σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ, σύμφωνα με το άρθρο 38 παρ. 7 του Ν. 4412/2016.

Παράταση δύναται να δοθεί έπειτα από αιτιολογημένη αίτηση του Αναδόχου, η οποία θα υποβληθεί πριν την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας. Το έργο θα ολοκληρωθεί με την παράδοση-παραλαβή του και τη σύνταξη και υπογραφή σχετικού πρωτοκόλλου Παράδοσης- Παραλαβής.

ΑΡΘΡΟ 4 | ΑΜΟΙΒΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ - ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Η αμοιβή του αναδόχου ορίζεται σε Τριάντα χιλιάδες ευρώ (30.000,00 ¤) πλέον ΦΠΑ 24% Επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (7.200,00 ¤), σύνολο τριάντα επτά χιλιάδες διακόσια ευρώ (37.200,00 ¤).

Τα τιμολόγια του Αναδόχου για τις αμοιβές του θα είναι εκφρασμένα σε Ευρώ. Η καταβολή των αμοιβών του θα γίνεται σε Ευρώ. O ανάδοχος εγγυάται το σταθερό και αμετάβλητο της συμφωνημένης τιμής.

Η καταβολή του ως άνω ποσού γίνεται εφάπαξ με τη λήξη της σύμβασης και ύστερα από την έκδοση του σχετικού δελτίου παροχής υπηρεσιών του Αναδόχου συνοδευόμενα από τα παραδοτέα της υπηρεσίας.

Η πληρωμή θα γίνει με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις, του πρωτοκόλλου παραλαβής της αρμόδιας Επιτροπής καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις υπηρεσίες της Αναθέτουσας Αρχής που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή. Ο Ανάδοχος υπόκειται σε όλες της νόμιμες κρατήσεις που ορίζονται.

Ο Ανάδοχος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, βαρύνεται με όλους ανεξαιρέτως τους φόρους, δασμούς και εισφορές υπέρ του δημοσίου, δήμων και κοινοτήτων ή τρίτων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Ο Φ.Π.Α. βαρύνει το Φορέα.

Οι τιμές δεν υπόκεινται σε καμία αναθεώρηση για οποιονδήποτε λόγο ή αιτία, αλλά παραμένουν σταθερές και αμετάβλητες.

ΑΡΘΡΟ 5 | ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

Ο Ανάδοχος ευθύνεται απέναντι στη Αναθέτουσα Αρχή εις ολόκληρον για κάθε υποχρέωση που απορρέει από τη Σύμβαση αυτή ή το Νόμο. Ο Ανάδοχος οφείλει να εκτελεί τις απορρέουσες από τη Σύμβαση υποχρεώσεις του με τη δέουσα προσοχή και επιμέλεια, σύμφωνα με τις αρχές της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών.

Ο Ανάδοχος υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις παρατηρήσεις και οδηγίες της Αναθέτουσας Αρχής, είναι υπεύθυνος για την επιστημονική και τεχνική αρτιότητα του έργου, καθώς και για την τήρηση των κανόνων της παρούσας Σύμβασης.

Ο Ανάδοχος θα είναι πλήρως και αποκλειστικά υπεύθυνος για την τήρησης της ισχύουσας νομοθεσίας ως προς το απασχολούμενο από αυτόν προσωπικό για την εκτέλεση των υποχρεώσεων της Σύμβασης.

Σε περίπτωση οποιασδήποτε παράβασης ή ζημίας που προκληθεί σε τρίτους υποχρεούται μόνο αυτός προς αποκατάστασή της.

Ο Ανάδοχος θα προσφέρει τις υπηρεσίες του είτε από την έδρα του είτε από την έδρα του Δήμου. Στο πλαίσιο της αποτελεσματικής συνεργασίας με τη Αναθέτουσα Αρχή, οι συνεργάτες - σύμβουλοι επιστήμονες του Αναδόχου οφείλουν να προσέρχονται στην έδρα της όταν καλούνται απ' αυτήν.

Ο Ανάδοχος του έργου, στο πλαίσιο των υποχρεώσεών τους που απορρέουν από τη Σύμβαση, οφείλουν οποτεδήποτε διατυπώνουν απόψεις, να το πράττουν εγκαίρως και γραπτώς, με τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία και φέροντας την αποκλειστική γι' αυτές ευθύνη.

Η εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Αναδόχου υπόκειται στα περί εχεμύθειας προβλεπόμενα. Ο Ανάδοχος του έργου δεν δικαιούνται να γνωστοποιήσουν προς τρίτους πληροφορίες που διαθέτουν στο πλαίσιο εκτέλεσης του συγκεκριμένου έργου χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια του εργοδότη.

ΑΡΘΡΟ 6 | ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΤΟΥΣΑΣ ΑΡΧΗΣ

Ο Εργοδότης και η Αναθέτουσα Αρχή οφείλουν να διευκολύνουν τον Ανάδοχο, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους, θέτοντας υπόψη όλα τα απαραίτητα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους και αφορούν το έργο, καθώς και να ενεργούν επικουρικά στη συλλογή των απαιτούμενων στοιχείων. Επίσης, οφείλουν να παρέχουν στον Ανάδοχο όποτε χρειάζεται, τον αναγκαίο χώρο και εξοπλισμό γραφείου για την υποβοήθηση του έργου του.

Ο Ανάδοχος δικαιούται να ζητήσει τη συνδρομή της Αναθέτουσας Αρχής προκειμένου να διευκολυνθεί στην επικοινωνία του με τυχόν εμπλεκόμενες αρμόδιες αρχές ή άλλα πρόσωπα, εφ' όσον θεωρεί ότι η επικοινωνία αυτή απαιτείται για να τον υποβοηθήσει στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεών του.

ΑΡΘΡΟ 7 | ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Το σύνολο των Παραδοτέων που θα εκπονηθούν στο πλαίσιο της Σύμβασης, αποτελούν ιδιοκτησία της Αναθέτουσα Αρχής, η οποία θα έχει το πλήρες και αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης τους μετά την οριστική παραλαβή τους. Ο Ανάδοχος, σε κάθε περίπτωση, έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει, χωρίς περιορισμό, την τεχνογνωσία που θα αποκτήσει κατά την εκτέλεση του Έργου, σε παρόμοια έργα που τυχόν θα αναλάβει για λογαριασμό οιουδήποτε τρίτου.

Όλες οι εκθέσεις και τα συναφή στοιχεία όπως χάρτες, διαγράμματα, σχέδια, προδιαγραφές, πλάνα, στατιστικά στοιχεία, υπολογισμοί και κάθε άλλο σχετικό έγγραφο ή υλικό που αποκτάται, συγκεντρώνεται ή καταρτίζεται από τον Ανάδοχο κατά την εκτέλεση της Σύμβασης, είναι εμπιστευτικά και ανήκουν στην απόλυτη ιδιοκτησία της Αναθέτουσας Αρχής. Σε περίπτωση άσκησης αγωγής ή ενδίκου μέσου κατά της Αναθέτουσας Αρχής από τρίτο για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα των προϊόντων διανοίας που παρέχονται στο πλαίσιο του έργου, η Αναθέτουσα Αρχή οφείλει να ειδοποιήσει αμέσως και γραπτά με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες τον Ανάδοχο, ο οποίος υποχρεούται να παρέμβει, δικαστικά και εξωδικαστικά, υπέρ της Αναθέτουσας Αρχής, έναντι του τρίτου. Σε κάθε περίπτωση, ο Ανάδοχος αφενός βαρύνεται με όλα τα έξοδα τα οποία θα κληθεί να καταβάλει η Αναθέτουσα Αρχή εξ αυτού του λόγου, συμπεριλαμβανομένης και κάθε δικαστικής δαπάνης ή αμοιβής δικηγόρων, αφετέρου υποχρεούται να αποζημιώσει την Αναθέτουσα Αρχή για κάθε θετική ή αποθετική ζημία που θα υποστεί από ενδεχόμενη αποδοχή της παραπάνω αγωγής ή του ένδικου μέσου. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας.

ΑΡΘΡΟ 8 | ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΛΥΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Σε περίπτωση που ο Εργοδότης διαπιστώσει μη προσήκουσα εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Αναδόχου επισημαίνει τούτο εγγράφως και αναλυτικώς σε αυτόν και τάσσει εύλογη προθεσμία, η οποία δεν μπορεί να είναι κατώτερη των δεκαπέντε (15) ημερών για να επανορθώσει τις τυχόν παραλείψεις του και να εκπληρώσει προσηκόντως τις υποχρεώσεις του. Ο Ανάδοχος μέσα στην προθεσμία αυτή υποχρεούται είτε να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις αυτές, είτε να διατυπώσει τις αντιρρήσεις του, στις οποίες η Αναθέτουσα Αρχή οφείλει να απαντήσει εντός της αυτής ως άνω προθεσμίας. Στην περίπτωση που η προθεσμία παρέλθει άπρακτη ή ο Ανάδοχος δε συμμορφωθεί με τις τελικές υποδείξεις της Αναθέτουσας Αρχής, με απόφαση της Αναθέτουσας Αρχής αφενός διακόπτεται η χρηματοδότηση του έργου πλην των ήδη παραληφθέντων τμημάτων του και αφ' ετέρου η Αναθέτουσα Αρχή κηρύσσει τον Ανάδοχο έκπτωτο. Η απόφαση περί εκπτώσεως θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στον Ανάδοχο εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήψη της.

Ο Εργοδότης δικαιούται να καταγγείλει την παρούσα σύμβαση, χωρίς την τήρηση οποιασδήποτε προθεσμίας με γραπτή ειδοποίηση σε περίπτωση κατά την οποία ο Ανάδοχος παραβιάσει οποιονδήποτε όρο της παρούσας και δεν αποκαταστήσει την παράβαση αυτή εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της σχετικής γραπτής ειδοποίησης της Αναθέτουσας Αρχής.

Ο Ανάδοχος δικαιούται να καταγγείλει την παρούσα με προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, σε περίπτωση που ο Εργοδότης παραβιάσει οποιονδήποτε όρο αυτής και δεν έχει αποκαταστήσει την εν λόγω παράβαση μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της σχετικής γραπτής ειδοποίησης του Αναδόχου.

Σε περίπτωση λύσης ή καταγγελίας της σύμβασης, ο Ανάδοχος: α. Είναι υποχρεωμένος να παραδώσει στον Εργοδότη όλα τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του. β. Δεν δικαιούται οποιασδήποτε αποζημίωσης, παρά μόνο την αμοιβή του για τις υπηρεσίες που έχουν παρασχεθεί μόνο για το μέχρι την λύση ή καταγγελία της σύμβασης χρονικό διάστημα.

ΑΡΘΡΟ 9 | ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Τα συμβαλλόμενα μέρη δεν ευθύνονται για τη μη εκπλήρωση των συμβατικών τους υποχρεώσεων, στο μέτρο που η αδυναμία εκπλήρωσης οφείλεται σε περιστατικά ανωτέρας βίας.

Ο Ανάδοχος, επικαλούμενος υπαγωγή της αδυναμίας εκπλήρωσης υποχρεώσεών του σε γεγονός που εμπίπτει στην έννοια της ανωτέρας βίας, οφείλει να γνωστοποιήσει και να επικαλεστεί προς τον Εργοδότη τους σχετικούς λόγους και περιστατικά εντός αποκλειστικής προθεσμίας είκοσι (20) ημερών από τότε που συνέβησαν, προσκομίζοντας τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία. Ο Εργοδότης υποχρεούται να απαντήσει εντός δέκα (10) περαιτέρω ημερών στο σχετικό αίτημα του Αναδόχου, διαφορετικά, με την πάροδο άπρακτης της προθεσμίας, τεκμαίρεται αποδοχή του αιτήματος.

ΑΡΘΡΟ 10 | ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Και οι δύο συμβαλλόμενοι υποχρεούνται να τηρούν πιστά τους όρους της παρούσας και να εκπληρώνουν τις συμβατικές και τις εκ του νόμου υποχρεώσεις τους στο ακέραιο.

Οποιαδήποτε τροποποίηση, μεταβολή ή συμπλήρωση της παρούσας θα γίνεται μόνο εγγράφως, μετά από συμφωνία των μερών και θα υπογράφεται από τους συμβαλλόμενους.

Ο ανάδοχος ενημερώθηκε για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που οφείλει να τηρεί σύμφωνα με το άρθρο 12 του κανονισμού 679/2016 της ΕΕ.

Οι διαφορές που ενδεχόμενα εμφανισθούν κατά την εφαρμογή της Σύμβασης επιλύονται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Η παραπάνω σύμβαση διαβάστηκε και υπογράφηκε από τους συμβαλλόμενους σε τέσσερα (4) αντίτυπα, από τα οποία δύο (2) θα παραμείνουν στην Αναθέτουσα Αρχή και δύο (2) θα λάβει ο Ανάδοχος.

ΟΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΟΙ

Για το Δήμο Μετεώρων
Ο Δήμαρχος
Θεόδωρος Γ. Αλέκος

Για την LEVER - Σύμβουλοι Ανάπτυξης Α.Ε.
Ο Νόμιμος Εκπρόσωπος
Θεόδωρος Καριπίδης



Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
1PY0L
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 


 
Προτεινόμενα άρθρα


























































 


  © 2012-2023 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ