facebook  youtube  twitter  instagram 29/3/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr

 




Σε εξωτερικό συνεργάτη η υποβολή ενστάσεων του Δήμου Μετεώρων για Κτηματολόγιο & Δασικούς Χάρτες

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  21/03/2023 10:18:41
Σε εξωτερικό συνεργάτη η υποβολή ενστάσεων του Δήμου Μετεώρων για Κτηματολόγιο & Δασικούς Χάρτες

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ 
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Τεχνική Υποστήριξη στις ενστάσεις του Εθνικού Κτηματολογίου και στις Αντιρρήσεις-Πρόδηλα στο Δασικό Χάρτη ΠΕ Τρικάλων σχετικά με τις ιδιοκτησίες του Δήμου Μετεώρων 

Αρ. Πρ. Μελέτης: 4118/20-03-2023
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 15.000,00 € (με 24% Φ.Π.Α.)

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Λαμβάνοντας υπόψη:

(...)

έχει μερικώς κυρωθεί η περιοχή αρμοδιότητας Διεύθυνση Δασών Τρικάλων και η μόνη δυνατότητα προσφυγής είναι η αίτηση προδήλων σφαλμάτων για την αμφισβήτηση του χαρακτήρα των περιοχών και εν μέρη του ιδιοκτησιακού.

Έγινε ανάρτηση του Δασικού Χάρτη του συνόλου περιοχής αρμοδιότητας Δ/νσης Δασών Τρικάλων της Π.Ε. Τρικάλων, συνολικής έκτασης 3.234.254,05 στρεμμάτων, στον ειδικό διαδικτυακό τόπο ανάρτησης Δασικών Χαρτών. Στον ανωτέρω αναρτώμενο δασικό χάρτη περιλαμβάνεται και ο ιστορικός ορθοφωτοχάρτης, που απεικονίζει τα πολύγωνα των δασικών εν γένει εκτάσεων, που προσδιορίστηκαν από τα φωτοερμηνευτικά στοιχεία των παλαιότερων αεροφωτογραφιών.

Κάθε ενδιαφερόμενος, αφού λάβει γνώση του περιεχομένου του αναρτημένου, κατά τα προηγούμενα δασικού χάρτη, υπέβαλλε τις τυχόν αντιρρήσεις του. Με τις αντιρρήσεις προβάλλονται λόγοι που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την αμφισβήτηση του χαρακτήρα και της μορφής των εμφανιζόμενων στο χάρτη εκτάσεων, της ορθής απεικόνισης, εφαρμογής και ισχύος των πράξεων της Διοίκησης και της σύννομης αλλαγής χρήσης αυτών.

Αντιρρήσεις μπορούσαν να υποβάλουν φυσικά και νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, καθώς και το Ελληνικό Δημόσιο και οι οικείοι Ο.Τ.Α. πρώτου και δευτέρου βαθμού, εφόσον επικαλούνται για τη θεμελίωση του έννομου συμφέροντός τους εμπράγματα ή ενοχικά δικαιώματα στις περιληφθείσες στον αναρτηθέντα δασικό χάρτη δασικές, χορτολιβαδικές και βραχώδεις ή πετρώδεις εκτάσεις.

Για την υποβολή αντίρρησης-προδήλου σφάλματος είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση των γεωγραφικών συντεταγμένων των κορυφών τού πολυγώνου/γεωτεμαχίου της έκτασης της οποίας αμφισβητείται ο χαρακτήρας και η μορφή, καθώς και το εμβαδόν της. Επίσης συμπληρώνονται τα στοιχεία των εμπραγμάτων ή ενοχικών δικαιωμάτων, που θεμελιώνουν το έννομο συμφέρον του ενδιαφερόμενου στην έκταση.

Στοιχεία που αφορούν διοικητικές πράξεις των άρθρων 1 και 2 της 64663/2956/03.07.2020 απόφασης Υπουργού Π.ΕΝ. (Β' 2773), μπορούν να υποβάλλονται, ως πρόδηλα σφάλματα και ο φάκελος να αποστέλλεται στην Διεύθυνση Δασών Τρικάλων. Στο φάκελο αποστολής αναγράφεται, υποχρεωτικά, το όνομα τού ενδιαφερομένου και ο αριθμός πρωτοκόλλου του αιτήματος.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω ο Δήμος Μετεώρων θα πρέπει να λάβει Τεχνική Υποστήριξη στις ενστάσεις του Εθνικού Κτηματολογίου και στις Αντιρρήσεις-Πρόδηλα στο Δασικό Χάρτη ΠΕ Τρικάλων σχετικά με τις ιδιοκτησίες του.

Η υπηρεσία θα εκτελεσθεί σύμφωνα με:

1. Το Ν. 3463/2006 (Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων) και ιδιαίτερα των άρθρων 103 και 209, όπως αναδιατυπώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 22 του ν. 3536/2007.

2. Το Ν. 4412/2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών & Υπηρεσιών» και συγκεκριμένα τα άρθρα 2 παρ. 1 (9α), 44, 66, 116-48, 117-49 και 118- 50 αυτού.

3. Τις σε εκτέλεση των ανωτέρω διατάξεων εκδοθείσες αποφάσεις, καθώς και λοιπές διατάξεις που αναφέρονται ρητά ή απορρέουν από τα οριζόμενα στα συμβατικά τεύχη της παρούσας και γενικότερα κάθε διάταξη (Νόμος, Διάταγμα, Απόφαση κ.λπ.) που διέπει την εκτέλεση της εργασίας, έστω και αν δεν αναφέρονται ρητά παραπάνω.

Η χρηματοδότηση της εργασίας θα γίνει από δημοτικούς πόρους και θα βαρύνει τον προϋπολογισμό εξόδων του οικονομικού έτους 2023.

Ειδικότερα, πρόκειται για γενική υπηρεσία συμβουλευτικού χαρακτήρα κατά άρθρο 2 παρ. 1, περ. 9 β του Ν. 4412/2016, καθώς έχει ως αντικείμενο το σχεδιασμό, προγραμματισμό και οργάνωση αναπτυξιακής δράσης για τη βελτίωση της λειτουργίας της περιοχής και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας, καθώς και σε οριζόντιου χαρακτήρα παρεμβάσεις, την υποστήριξη της υλοποίησης τους με τη μεταφορά της απαραίτητης σχετικής τεχνογνωσίας, καθώς και την παροχή εξωγενών υπηρεσιών (outsourcing) υλοποίησης των ανωτέρω δράσεων.

Αντιθέτως, δεν πρόκειται για παροχή μελέτης ή παροχή τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών, καθώς δεν έχει ως αντικείμενο την εκπόνηση μελετών και την παροχή τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών κατά την έννοια των στοιχείων α' και β' , αντίστοιχα, της περίπτωσης 6 της παραγράφου 3 και δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες όπως αυτές ορίζονται στο Παράρτημα I του Προσαρτήματος Γ' του Ν. 4412/2016.

1.2 ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ

Με την παρούσα υπηρεσία διασφαλίζεται η ικανότητα του Δήμου να διεκδικήσει με κάθε πρόσφορο μέσο την ιδιοκτησία του και το καθορισμό του χαρακτήρα της, με την κατάθεση τεκμηριωμένης επιχειρηματολογίας.

Το προτεινόμενο αντικείμενο της σύμβασης, είναι η τεχνική υποστήριξη με ότι απαιτείται για την κατάθεση επιχειρηματολογίας μέσω υπομνημάτων δασολόγου για τη διεκδίκηση των ιδιοκτησιών του Δήμου Μετεώρων που δεν έχει γίνει μέχρι αυτή τη στιγμή στη διαδικασία του Εθνικού Κτηματολογίου και τρέχει από ομάδα εργασίας του Δήμου και συμπληρώνεται με αυτή τη σύμβαση σε πρώτη φάση, και σε δεύτερη φάση να κινηθούν οι διαδικασίες για την αλλαγή του χαρακτήρα εκτάσεων του Δήμου Μετεώρων μέσω αιτήσεων προδήλων σφαλμάτων στη Διεύθυνση Δασών Τρικάλων με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και την επιχειρηματολογία.

Πρόκειται για εξειδικευμένες εργασίες που απαιτούν εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία που από άποψη επιστημονικής εξειδίκευσης και ιδιαιτερότητας γνώσεων, τεχνικών και διαχειριστικών απαιτήσεων και ειδικοτήτων, συνιστούν ανάγκες στις οποίες οι Υπηρεσίες του Δήμου δε μπορούν να ανταποκριθούν στο βαθμό που να είναι υλοποιήσιμο, καθώς δεν στελεχώνεται από ειδικότητες όπως δασολόγοι.

1.3 ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ - ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ

Ο Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ Α' 114), ορίζει, στο άρθρο 75, ότι: «Ι. Οι δημοτικές και οι Κοινοτικές αρχές διευθύνουν και ρυθμίζουν όλες τις τοπικές υποθέσεις, σύμφωνα με τις αρχές της επικουρικότητας και της εγγύτητας, με στόχο την προστασία, την ανάπτυξη και τη συνεχή βελτίωση των συμφερόντων και της ποιότητας ζωής της τοπικής κοινωνίας....» και στο άρθρο 76, ότι: 

«1. Οι δημοτικές και Κοινοτικές αρχές ασκούν τις αρμοδιότητές τους, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των νόμων, των κανονιστικών διατάξεων της Διοίκησης και των κανονιστικών διατάξεων που θεσπίζουν οι ίδιες, σύμφωνα με το άρθρο 79. Κατά την άσκηση των ανωτέρω αρμοδιοτήτων θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη: α. Τις εθνικές, περιφερειακές και ευρωπαϊκές πολιτικές που σχετίζονται με τις αρμοδιότητές τους. β. Την ανάγκη συνεργασίας και συντονισμού με άλλες τοπικές ή δημόσιες αρχές και οργανισμούς, οι οποίοι έχουν την αρμοδιότητα να δρουν και να διαθέτουν πόρους στην περιφέρειά τους. γ. Τους διαθέσιμους πόρους για την κάλυψη της αρμοδιότητας και την ανάγκη να διασφαλισθεί η επωφελής, η αποτελεσματική χρήση και η ισόρροπη κατανομή τους.. ».

Εξάλλου, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης α' βαθμού, σύμφωνα με τον Δημοτικό και Κοινοτικό Κώδικα (ν. 3463/2006), οργανώνονται με βάση τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας τους, με τον οποίο καθορίζεται, μεταξύ άλλων, η σύνθεση, αρμοδιότητα και λειτουργία των διοικητικών, οικονομικών και άλλων υπηρεσιών τους και ο αριθμός των θέσεων του υπηρετούντος σε αυτές προσωπικού τους, και ασκούν τις αρμοδιότητές τους, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των νόμων και των κανονιστικών διατάξεων, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, τους διαθέσιμους πόρους για την κάλυψη της εκάστοτε αρμοδιότητας, καθώς και την ανάγκη οργάνωσης των παρεχόμενων από αυτούς υπηρεσιών κατά τρόπο ώστε να διασφαλίζεται η επάρκεια, η ποιότητα και η αποτελεσματικότητά τους και με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων (άρθρο 76 του ν. 3463/2006). 

Σύμφωνα, περαιτέρω, με την αρχή της οικονομικότητας που επιβάλλει την εκπλήρωση των σκοπών των ΟΤΑ Α' βαθμού με την κατά το δυνατόν ελάχιστη επιβάρυνση του προϋπολογισμού τους, δε δύνανται, για την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων τους, να διαθέτουν νομίμως πιστώσεις για την πληρωμή δαπανών που αφορούν στην εκτέλεση εργασιών που ανάγονται στα συνήθη καθήκοντα των υπαλλήλων τους, κατά κλάδο, όπως αυτά περιγράφονται στις οικείες οργανικές διατάξεις, αφού αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την αδικαιολόγητη οικονομική επιβάρυνση της οικείας υπηρεσίας.

Κατ' εξαίρεση, στο βαθμό που αυτό επιβάλλεται από τις αρχές της αναγκαιότητας και της αποδοτικότητας, είναι δυνατή η ανάθεση σε τρίτους ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, εργασιών ειδικής φύσεως, για την εκτέλεση των οποίων απαιτείται είτε προσωπικό με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία, που δεν διαθέτει, σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση, το ήδη υπηρετούν προσωπικό, (βλ. πράξεις VII Τμ. Ελ.Συν. 298, 197/2014,16/2012, 309, 176, 114, 85/2011), είτε εργασιών που εμπίπτουν μεν στα καθήκοντα του υπηρετούντος προσωπικού τους, το οποίο όμως, ενόψει των εκάστοτε συγκεκριμένων υφιστάμενων συνθηκών δεν επαρκεί ή αδυνατεί να εκτελέσει, (βλ. πράξεις VII Τμ. 197/2014, 8/2012, 25/2012, 133/2012), είτε εφ' όσον αποδεικνύεται ότι, αν και προβλέπεται από τις οικείες οργανικές διατάξεις η σύσταση και λειτουργία αρμόδιας για την εκτέλεση των ως άνω εργασιών υπηρεσίας, αυτή δεν έχει στελεχωθεί με το προβλεπόμενο προσωπικό άνευ υπαιτιότητας του ενδιαφερόμενου Ν.Π.Δ.Δ. (βλ. Ελ.Συν. VII Τμ. πράξ. 3/2004, 81/2006, 3/2008, 54/2008, 179/2011). 

Η αναζήτηση, εξάλλου, εξειδικευμένης στήριξης από εξωτερικούς συμβούλους για την παροχή υπηρεσιών προετοιμασίας Δήμου ενόψει της νέας προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020 και την αξιοποίηση των χρηματοδοτικών εργαλείων, έχει κριθεί ως νόμιμη (Πράξη 53/2016 Κλιμ. Τμ. 7).

Σε κάθε περίπτωση, για τη στοιχειοθέτηση των ανωτέρω και ανάθεση σε τρίτους, σύμφωνα με το άρθρο 118 παρ. 2 του Ν. 4412/2016 η απευθείας ανάθεση διενεργείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της αναθέτουσας αρχής, χωρίς να απαιτείται η συγκρότηση συλλογικού οργάνου για τον σκοπό. Περαιτέρω, σύμφωνα με άρθρο 209 παρ.9 του Ν.3463/2006, όπως τροποποιήθηκε από την περίπτ. 38 της παρ. 1 του άρθρου 377 του Ν. 4412/2016 για την απευθείας ανάθεση απαιτείται απόφαση Δημάρχου, χωρίς προηγούμενη απόφαση του συμβουλίου, δοθέντος ότι τόσο η διάταξη του άρθρου 93 παρ. του ν. 3463/2006 όσο και η αντίστοιχη διάταξη του άρθρου 65 παρ. 1 του ν. 3852/2010 εξαιρούν ρητώς από τις αρμοδιότητες του Δημοτικού Συμβουλίου εκείνα τα θέματα που ανήκουν εκ του νόμου (άρθρο 209 παρ. 9 του ν. 3463/2006) στην αρμοδιότητα άλλου οργάνου. (βλ. Πράξεις Ελ.Συν.Κλιμ.Τμ.7 225/2015, 26/2013, 140/2013).

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία στο ως άνω αναφερόμενο πεδίο. Τόσο από την ανάλυση της φύσεως της σχετικής υπηρεσίας όσο και από την αναλυτική περιγραφή των περιεχόμενων των Παραδοτέων αυτής, καθίσταται, κατ' αντικειμενική κρίση, ευκρινής η απαιτούμενη εξειδικευμένη γνώση, τεχνογνωσία και εμπειρία που πρέπει να κατέχει ο εκτελών τη σχετική υπηρεσία. Επίσης επισημαίνεται η αναμφισβήτητα σημαντική αναπτυξιακή αξία του αντικειμένου της υπηρεσίας, γεγονός που τεκμηριώνει ότι η προσπάθεια υλοποίησής της υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον από κάθε άποψη. Τέλος, οι εν λόγω υπηρεσίες, εξυπηρετούν τις ανάγκες του Δήμου και συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη εκπλήρωση των σκοπών του.

Ενόψει τούτων, για την εκτέλεση των υπό ανάθεση υπηρεσιών - εργασιών απαιτείται προσωπικό με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία του υπηρετούντος προσωπικού, το οποίο, εξάλλου, ούτε επαρκές αριθμητικά είναι, λαμβανομένων υπόψη και των λοιπών καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του, ούτε διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να ανταποκριθεί στις αυξημένες επιστημονικές απαιτήσεις για την υλοποίηση των προς ανάθεση υπηρεσιών (πρβλ. πραξ. ΚΠΕ 133/2012, 25/2012, Τμ. VII ΕλΣυν). Πρόκειται για την εκτέλεση ειδικής φύσεως υπηρεσίας, η οποία απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις (τεχνογνωσία) και εμπειρία και εκφεύγει των δυνατοτήτων του υπηρετούντος προσωπικού στον Δήμο.

Συμπερασματικά, επειδή στις αρμόδιες με το θέμα υπηρεσίες βάσει του ΟΕΥ του Δήμου δεν υπηρετούν στελέχη που να διαθέτουν σχετική ή αντίστοιχη εμπειρία, επίσης, επειδή και καμία άλλη υπηρεσία του Δήμου δεν διαθέτει ούτε τα στελέχη με την εξειδικευμένη περιγραφόμενη ως άνω εμπειρία και επειδή προκύπτει ως αποτέλεσμα υπηρεσιακής ανάγκης, η οποία είναι σαφώς προσδιορισμένη και παροδική, αποβλέπει δε σε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα, το οποίο προσδιορίζεται με σαφήνεια και έχει συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο ολοκλήρωσης, προτείνεται η συνδρομή εξωτερικής βοήθειας.

1.4 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ - ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ

Το αντικείμενο της υπηρεσίας «Τεχνική Υποστήριξη στις ενστάσεις του Εθνικού Κτηματολογίου και στις Αντιρρήσεις-Πρόδηλα στο Δασικό Χάρτη ΠΕ Τρικάλων σχετικά με τις ιδιοκτησίες του Δήμου Μετεώρων» περιλαμβάνει:

Την Τεχνική Υποστήριξη με τα παρακάτω Παραδοτέα:

Π1: Στις ενστάσεις του Εθνικού Κτηματολογίου σχετικά με τις φερόμενες δασικές εκτάσεις και την επιχειρηματολογία κατοχύρωσης τω δημοτικών δασών και δασικών εκτάσεων του Δήμου Μετεώρων

Π2: Στις αντιρρήσεις και τα πρόδηλα που έχουν ασκηθεί και θα ασκηθούν επί των δημοτικών εκτάσεων στο Δασικό Χάρτη ΠΕ Τρικάλων, με παράλληλη παράσταση στις ΕΠΕΑ για την υποστήριξη των αντιρρήσεων και των προδήλων που έχουν κατατεθεί εκ μέρους του Δήμου Μετεώρων.

Αρχικά, θα παραδοθούν στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Υπομνήματα και δικαιολογητικά για την υποστήριξη στις ενστάσεις του Εθνικού Κτηματολογίου για τα αμφιλεγόμενα ακίνητα του Δήμου

Σε δεύτερη φάση, θα προετοιμαστούν οι αιτήσεις με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα Υπομνήματα επιχειρηματολογίας για την υποστήριξη των Αντιρρήσεων - Προδήλων Σφαλμάτων που θα κατατεθούν στη Διεύθυνση Δασών Τρικάλων. 

1.5. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Η συνολική διάρκεια της σύμβασης προτείνεται να είναι τρεις (3) μήνες από την ημερομηνία ανάθεσης. Το ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του Έργου με βάση την παραπάνω ανάλυση εμφανίζεται στον πίνακα που ακολουθεί:

Μήνας 1

Π1. Τεχνική Υποστήριξη στις Ενστάσεις του Εθνικού Κτηματολογίου

Συγκέντρωση Δεδομένων, Επεξεργασία, Ολοκλήρωση και Υποβολή Υπομνημάτων για την υποστήριξη των ενστάσεων του Κτηματολογίου

Μήνας 2

Π2. Τεχνική Υποστήριξη στις Αντιρρήσεις - Πρόδηλα στο Δασικό Χάρτη ΠΕ Τρικάλων

Συγκέντρωση Δεδομένων, Επεξεργασία και Εκπόνηση Σχεδίου Υλοποίησης

Ολοκλήρωση και Υποβολή Αιτήσεων με τα απαραίτητα δικαιολογητικά & Υπομνήματα για την υποστήριξη των Αντιρρήσεων-Προδήλων στο Δασικό Χάρτη 

1.6 ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

Ο ανάδοχος που θα αναλάβει την εν λόγω υπηρεσία θα πρέπει να συγκροτήσει ομάδα έργου για την ορθή διεκπεραίωση της εργασίας που θα συνεργαστεί με τις Υπηρεσίες του Δήμου σύμφωνα με τα περιγραφόμενα στο 1.4 και 1.5. Η παροχή των υπηρεσιών και των παραδοτέων που προβλέπονται προς τον Δήμο γίνεται από τον ανάδοχο που αναλαμβάνει την εργασία, ο οποίος ευθύνεται έναντι του Δήμου για την ακρίβεια της υποστήριξης, την τήρηση του χρονοδιαγράμματος και την εν γένει καλή και σωστή εκτέλεση της εργασίας.

Η Ομάδα Έργου του αναδόχου θα πρέπει κατ' ελάχιστο να διαθέτει:

- Εμπειρία στη δασική νομοθεσία, δασικούς χάρτες, άσκηση αντιρρήσεων κλπ.

- Εμπειρία σε έργα ψηφιακών χαρτογραφήσεων και δεδομένων

- Εμπειρία και γνώση των δασικών οικοσυστημάτων και της βιοποικιλότητας

Ο ανάδοχος που θα αναλάβει την εν λόγω υπηρεσία θα πρέπει να συγκροτήσει ομάδα έργου για την ορθή διεκπεραίωση της εργασίας που θα συνεργαστεί με την ΟΕ του δήμου σύμφωνα με τα ως άνω περιγραφόμενα. Η παροχή των υπηρεσιών και των παραδοτέων που προβλέπονται προς τον Δήμο γίνεται από τον ανάδοχο που αναλαμβάνει την εργασία, ο οποίος ευθύνεται έναντι του Δήμου για την ακρίβεια της υποστήριξης, την τήρηση του χρονοδιαγράμματος και την εν γένει καλή και σωστή εκτέλεση της εργασίας.

Όσον αφορά στην τεχνική και επαγγελματική ικανότητα για την παρούσα διαδικασία σύναψης σύμβασης, οι οικονομικοί φορείς απαιτείται:

Υπεύθυνος Ομάδας Έργου:

- Ένας (1) κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών Δασολόγου, 15ετούς εμπειρίας στη Δασική Νομοθεσία, Δασικό Κτηματολόγιο, Δασικοί χάρτες, φωτοερμηνεία κλπ.

Μέλη Ομάδας Έργου:

- Ένας (1) κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών Δασολόγου-Περιβαλλοντολόγου 10ετούς εμπειρίας με ειδικότητα σε Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών 

- Ένας (1) κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών Δασολόγου-Περιβαλλοντολόγου 5ετούς εμπειρίας με ειδίκευση στα Δασικά Οικοσυστήματα και τη Βιοποικιλότητα και Υπεύθυνη Αρχειοθέτησης & Διαχείρισης Εγγράφων

Όλα τα μέλη της ομάδας έργου του αναδόχου οφείλουν να παρίστανται σε συναντήσεις εργασίας, όποτε αυτές κρίνονται σκόπιμο να γίνουν από την Ομάδα Εργασίας του Δήμου ή το Δήμαρχο. Παράλληλα, ο ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλλει με την υπογραφή της σύμβασης αναλυτικό πίνακα με την ομάδα έργου και την περιγραφή του ρόλου τους.

Η Παροχή Υπηρεσιών «Τεχνική Υποστήριξη στις ενστάσεις του Εθνικού Κτηματολογίου και στις Αντιρρήσεις-Πρόδηλα στο Δασικό Χάρτη ΠΕ Τρικάλων σχετικά με τις ιδιοκτησίες του Δήμου Μετεώρων» έχει εγγραφεί στον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2023 με Κ.Α.: 35-6117.01

Η ανάθεση της Παροχής Υπηρεσιών θα πραγματοποιηθεί με απ' ευθείας ανάθεση σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 (άρθρο 118).

Καλαμπάκα, 20/03/2023

ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΕ
Τσόγιας Χρίστος
Πολιτικός Μηχανικός

ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ
Λύχος Νικόλαος
Πολιτικός Μηχανικός


Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
R1MPA
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 


booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα




































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ