facebook  youtube  twitter  instagram 16/4/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr

Πραγματοποιήθηκε η πεζοπορία με την ενορία Διάβας

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  08/07/2022 19:20:43

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΤΑΓΩΝ & ΜΕΤΕΩΡΩΝ
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΙΑΒΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ
ΤΗΛ. 24320 23645 www.inadd.net
[email protected]  instagram: enoria.diavas

Το Σάββατο 2 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε η πεζοπορία που διοργάνωσε η ενορία μας. Το απόγευμα στις 6:30 ξεκινήσαμε από την πλατεία της Διάβας με προορισμό την περιοχή Γκούρα, η οποία βρίσκεται πίσω από τον νερόμυλο. Στο δρόμο προστέθηκαν κι άλλοι φίλοι και έτσι 18 άτομα βαδίσαμε προς την πανέμορφη αυτή περιοχή.

Οδηγός μας ο οδηγός βουνού κ. Χρήστος Κώννης, με καταγωγή από την Διάβα, ο οποίος γνωρίζει άριστα την γύρω περιοχή. Καθ' όλη τη διαδρομή μας ενημέρωνε για τα φυτά, λουλούδια της περιοχής, δίνοντας μας παράλληλα ιστορικές πληροφορίες σχετικές με την περιοχή.

Φτάνοντας στην Γκούρα απολαύσαμε το τοπίο που κλειδώνει την ομορφιά του κάτω από τα τεράστια πλατάνια και την ξεκλειδώνει στους διαβάτες. Ξεκουραστήκαμε και αστειευτήκαμε. Βγάλαμε φωτογραφίες του ειδυλλιακού τοπίου και απολαύσαμε τις ομορφιές της φύσης που ο καλλιτέχνης Θεός δημιούργησε. Και του χρόνου σε άλλη τοποθεσία!

Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο του χωριού κ. Φώτη Αλέκο, ο οποίος φρόντισε για την καθαριότητα του περιβάλλοντος χώρου.

Επόμενη δραστηριότητα το Σάββατο 9 Ιουλίου, όπου στις 7:00 το πρωί θα ξεκινήσουμε από την πλατεία του χωριού με το τουριστικό λεωφορείo Tsiatsios Tours και θα επισκεφθούμε το Βυζαντινό Μουσείο ‘’Οξεία Επίσκεψις’’ στην Μακρινίτσα, την Ιερά Μονή Παναγίας Οδηγήτριας στην Πορταριά, τα Καλά Νερά και την πόλη του Βόλου.

Οι δραστηριότητες εντάσσονται στο πλαίσιο των καλοκαιρινών ενοριακών δραστηριοτήτων ‘’Καλοκαίρι στην Διάβα 2022’’ που από φέτος καθιερώνονται από την ενορία μας και απευθύνονται στους εντός κι εκτός Διάβας.