facebook  youtube  twitter  instagram 28/3/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr

 




«Όχι» στην κατάργηση του δρομολογίου Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα - Ψήφισμα τρικαλινών Σωματείων

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  18/06/2021 09:41:59
«Όχι» στην κατάργηση του δρομολογίου Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα - Ψήφισμα τρικαλινών Σωματείων
Κατά την Απεργιακή Συγκέντρωση των Σωματείων στην Κεντρική Πλατεία των Τρικάλων, στο πλαίσιο της πανελλαδικής απεργίας της 16ης Ιουνίου ενάντια στο αντεργατικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ, το Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων και Ποτών Τρικάλων έθεσε προς έγκριση το παρακάτω ψήφισμα, το οποίο έγινε και αποδεκτό από τους απεργούς και διαδηλωτές...


Ψήφισμα της Απεργιακής Συγκέντρωσης των Σωματείων στα Τρίκαλα
κατά την Απεργία της 16ης Ιουνίου 2021

Όχι στην κατάργηση του σιδηροδρομικού δρομολογίου
Παλαιοφάρσαλου- Καλαμπάκας από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει τις ανταποκρίσεις με τρένο από τον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου μέχρι την Καλαμπάκα, αντικαθιστώντας τες με δρομολόγηση λεωφορείου, αποδεικνύει ότι η απελευθέρωση και ιδιωτικοποίηση του σιδηρόδρομου που προώθησαν όλες οι κυβερνήσεις με βάση τις οδηγίες της Ε.Ε, είτε με το ελληνικό κρατικό μονοπώλιο του ΟΣΕ, είτε με το ιταλικό κρατικό μονοπώλιο ''Ferrovie dello Stato Italiane (FSI)'', είτε με κρατική καπιταλιστική επιχείρηση, δεν έφερε αναβάθμιση του σιδηρόδρομου, όπως μας υπόσχονταν.

Έφερε την κατάργηση μεγάλου αριθμού δρομολογίων, αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, μείωση του προσωπικού του ΟΣΕ, αφού ο μοναδικός σκοπός των ιδιωτών και των αστικών κυβερνήσεων είναι η αύξηση της κερδοφορίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία σημειωτέον επιδοτείται αδρά από το ελληνικό κράτος κάθε χρόνο με 250 εκατ. ευρώ για 5 χρόνια για την κάλυψη των «άγονων» γραμμών, που αποφάσισε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ το 2017 και η επέκταση της επιδότησής της με απόφαση της κυβέρνησης της ΝΔ για άλλα 10 χρόνια, φτάνοντας το ποσό στα 750 εκατ. ευρώ, και έχει εισπράξει ως τώρα πολλαπλάσια ποσά απ’ αυτά που πλήρωσε για την αγορά της η ''Ferrovie dello Stato Italiane (FSI)''.

Θυμίζουμε ότι είχαν προηγηθεί η κατάργηση των απευθείας πρωινών δρομολογίων από Καλαμπάκα για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και η μεγάλη αύξηση των τιμών στα εισιτήρια, η μείωση των σιδηροδρομικών δρομολογίων από Λάρισα προς Βόλο και αντιστρόφως, αλλά και του προαστιακού Λάρισας – Θεσσαλονίκης.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ, συνεχίζει την πολιτική ιδιωτικοποίησής του σιδηρόδρομου και της παράδοσης του στις ανάγκες του μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.

Απαιτούμε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την κυβέρνηση την άμεση ανάκληση της απόφασης για κατάργηση των ανταποκρίσεων με τρένο από τον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου προς την Καλαμπάκα και την αντικατάστασή τους με δρομολόγηση λεωφορείου.

Την άμεση επαναδρομολόγηση των απευθείας πρωινών τρένων από Καλαμπάκα προς Αθήνα και προς Θεσσαλονίκη και την επαναφορά των κομμένων δρομολογίων από Λάρισα προς Βόλο και αντιστρόφως, όπως και των δρομολογίων του προαστιακού Λάρισας-Θεσσαλονίκης.

Την ουσιαστική μείωση της τιμής των εισιτηρίων για όλες τις μετακινήσεις.

Την διακοπή της πληρωμής των κρατικών επιδοτήσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Την ανάκληση όλων των απολύσεων που έκανε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μάλιστα εν μέσω πανδημίας, την ανανέωση όλων των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και τη μετατροπή τους σε αορίστου για όλους τους εργαζόμενους και την πρόσληψη νέου μόνιμου προσωπικού με ΣΣΕ και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

Αγωνίζόμαστε για σύγχρονες, ποιοτικές, φτηνές και ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές, ενάντια σε κάθε μορφής ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Τρίκαλα 16/6/2021



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
TFOQC
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 


booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα




































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ