facebook  youtube  twitter  instagram 29/3/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr

 




Καλαμπάκα, «η πόλη της τρούφας»

Δημοσιεύθηκε από: Κώστας Πρέβεντης  30/06/2022 19:34:30
Καλαμπάκα, «η πόλη της τρούφας»

Καλ/κα 30-06-2022

Αγαπητοί συνδημότες,

Με αφορμή την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μετεώρων στις 29-06-2022 και το θέμα που προέκυψε μετά από πρόταση-αίτηση του Δ/ντή του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και μανιταριών κ. Πάλλα Νικολάου, να μετονομαστεί η πόλη της Καλ/κας σε «Πόλη της τρούφας», νιώθω την ανάγκη να καταθέσω κάποιες επισημάνσεις-σκέψεις.

Είναι σε όλους γνωστό πως η φύση έδωσε απλόχερα στην Ελλάδα γενικά μια πολύ καλής ποιότητας και αξιοσημείωτης ποσότητας τρούφα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από όλες τις πολυδιαφημισμένες τρούφες κυρίως της Γαλλίας αλλά και της Ιταλίας. Για το θέμα αυτό άλλωστε έχει γίνει εκτενής αναφορά και αφιέρωμα από το National Geographic στην Μεγάλη Βρετανία. Η Θράκη διαφημίζεται για την τρούφα της, αλλά εκείνα που έχουν εξελιχθεί σε έναν κορυφαίο προορισμό μανιταρόφιλων, είναι τα γειτονικά μας Γρεβενά, που πραγματικά πρωτοτυπώντας ανακηρύχθηκαν επίσημα ως πόλη των μανιταριών -μη έχοντας βεβαίως κάτι άλλο να κατοχυρώσουν ως brand name- προσελκύοντας έτσι μεγάλο αριθμό επισκεπτών .Όλα αυτά βέβαια με συμπαραστάτη, αρωγό και συνοδοιπόρο την εκάστοτε δημοτική αρχή του Δήμου Γρεβενών.

Έρχομαι τώρα στο Δήμο Μετεώρων.

Εμείς έχουμε ως θείο δώρο, ένα μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, αναγνωρισμένο από την UNESCO, μια περιοχή αναγνωρισμένη ως αρχαιολογικός χώρος ζώνης Α’, ο δεύτερος σε επισκεψιμότητα τουριστικός προορισμός της χώρας, μια περιοχή ενταγμένη στο οικολογικό δίκτυο NATURA 2000 (εντάσσονται περιοχές με υπέροχα οικοσυστήματα και τα πιο όμορφα φυσικά τοπία), με όλα αυτά τα δεδομένα και με κατοχυρωμένο ήδη ένα παγκόσμιας ακτινοβολίας brand name, για να προκύψει ένα δεύτερο brand name, πρέπει να υπάρξει -με πρωτοπόρο τη δημοτική αρχή πάλι- μια στρατηγική εμπνευσμένη και μακροχρόνια με συγκεκριμένους στόχους τέτοιους που θα καταφέρουν να δημιουργήσουν μια φερέγγυα και αξιόπιστη πρόταση προς την τοπική κοινωνία, να κατοχυρώσουν την καινοτομία ως κυρίαρχο σημείο αναφοράς, ούτως ώστε να την καταστήσει κοινωνό αυτής της στρατηγικής-πρότασης, μετατρέποντας το κυνήγι των μανιταριών, όχι σε κυνήγι …μαγισσών, αλλά σε τρόπο ζωής.

Αγαπητοί μου,

Ας μην ξεχνάμε πως για ένα τέτοιο ενδεχόμενο -δημιουργία ενός νέου brand- χρειάζεται πρώτα να διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού το ήδη υπάρχον -και μετά να προχωρήσουμε σε ενέργειες πειστικές- η δημοτική αρχή- και πρωτοποριακές για την εξασφάλιση της απαιτούμενης εμπιστοσύνης από την κοινωνία των πολιτών, αλλά και την δημιουργία αταλάντευτης υπόσχεσης προς τους επισκέπτες μανιταρόφιλους που θα τους διασφαλίζει τα απαραίτητα.

Αγαπητοί συνδημότες μου, κλείνοντας θέτω ένα ερώτημα:

Άραγε ο Δήμος Μετεώρων εκπροσωπείται σήμερα από μια τέτοια εμπνευσμένη Δημοτική Αρχή;

ΓΡΑΦΕΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ
ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ
Ο
ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΒΕΝΤΗΣ


Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
K8FI6
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 


booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα




































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ