facebook  youtube  twitter  instagram 23/4/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr


 



Έκτακτο Διαδικτυακό Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  26/03/2020 22:54:48
Έκτακτο Διαδικτυακό Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού
Την περασμένη Τρίτη πραγματοποιήθηκε Έκτακτο Διαδικτυακό Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού με τους εκπροσώπους Τουρισμού των Περιφερειών της χώρας και τον Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη.

Βασικό του θέμα ήταν τα μέτρα στήριξης του τουριστικού κλάδου και η επόμενη ημέρα για τον τουρισμό στην Ελλάδα...

Ο Υπουργός κ. Θεοχάρης τόνισε ότι η χώρα μας προσπαθεί να βγει όσο γίνεται με τις λιγότερες απώλειες από την πανδημία και αν αυτό πετύχει στο τέλος θα μιλάμε για την πιο ασφαλή χώρα της Μεσογείου. Τόνισε ότι η κυβέρνηση έχει λάβει και θα λάβει δραστικά μέτρα για την τόνωση της οικονομίας αυτή την περίοδο και θέλησε να ακούσει τις εισηγήσεις και να αρχίσει η συζήτηση όλων των εκπροσώπων.

Ανάμεσά τους, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού που εκπροσωπούσε την Περιφέρεια Θεσσαλίας, Γιάννης Μπουτίνας έλαβε τον λόγο για την εισήγηση του στην οποία σημείωσε ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας μέχρι στιγμής είναι στα χαμηλότερα επίπεδα κρουσμάτων της πανδημίας κι ελπίζει ότι μέχρι τέλος θα παραμείνει στα επίπεδα αυτά.

• Από την πρώτη στιγμή, ανέφερε ο κ. Μπουτίνας, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός σε συνεργασία με την ιατρική κοινότητα έθεσε σε λειτουργία μια καινοτόμα πλατφόρμα τηλειατρικής, την πρώτη στη χώρα μέσα από την οποία εθελοντές γιατροί δίνουν δωρεάν ιατρικές συμβουλές σε όλους του Θεσσαλούς. Επίσης ο Περιφερειάρχης καθημερινά ενισχύει με εξοπλισμό και αναλώσιμα τα νοσοκομεία της Θεσσαλίας.

• Τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης στον τουριστικό κλάδο είναι στη σωστή κατεύθυνση αρχικά, αλλά θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για τη ρευστότητα των επιχειρήσεων, όταν ανοίξουν πάλι. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να εξεταστεί η περίπτωση χρηματοδοτικών εργαλείων με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου για να είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περιπτώσεις επιχειρήσεων που πρέπει να επιστρέψουν προκαταβολές που είχαν λάβει, άλλες να πληρώσουν επιταγές από προμήθειες προϊόντων ιδιαίτερα ευπαθών και μη, που δεν θα χρησιμοποιηθούν και πολλών άλλων περιπτώσεων, στις οποίες ο Υπουργός δεσμεύτηκε να εξετάσει με τον συναρμόδιο Υπουργό των Οικονομικών την εύρεση λύσεων για τις περιπτώσεις αυτές.

• Όσον αφορά την επόμενη ημέρα, θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι, όποτε αρθούν τα μέτρα αυτά και οι επιχειρήσεις μας να μπορούν να δεχθούν επισκέπτες. Αυτό θα συμβεί με προωθητικές ενέργειες που θα πρέπει να αρχίσουν από τώρα με συγκεκριμένες καμπάνιες και να στοχεύσουν συγκεκριμένες αγορές.

• Στην περίπτωση της Περιφέρειας Θεσσαλίας θα δοθεί έμφαση στον εσωτερικό τουρισμό, φυσικά εδώ υπάρχει το θέμα της οικονομικής δυνατότητας των Ελλήνων μετά την κρίση του covid-19. Επίσης θα δοθεί μεγάλη βαρύτητα στις χώρες της Βαλκανικής οι πολίτες των οποίων θα μπορούν να φθάσουν στη Θεσσαλία ιδιωτικά χωρίς τη χρήση μαζικών μέσων μεταφοράς. Παράλληλα σε συνεννόηση με τους φορείς των Περιφερειακών Ενοτήτων, όπως οι Ενώσεις Ξενοδόχων, θα δοθεί έμφαση σε αγορές που δείχνουν να έχουν προκρατήσεις και σε αγορές, κατά την κρίση τους, που θα οδηγήσουν σε μια διεύρυνση της περιόδου προς το ερχόμενο φθινόπωρο. Τέλος σχεδιάζονται οι παρακάτω προωθητικές ενέργειες, πέρα από το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και φυσικά μετά την άρση των μέτρων στη χώρα μας και στις άλλες χώρες που θα υπάρξει η στόχευση:

    - παραγωγή βιβλιοθήκης θεματικών video clips 45''- 90'' για όλες τις μορφές τουρισμού στη Θεσσαλία

    - η παρουσία με ξεχωριστό workshop B2B αλλά και παρουσίαση των προορισμών της Θεσσαλίας σε εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού, όπως η Tour Natur, Boot, F.R.EE Munchen καθώς και άλλες που θα επιλεχθούν.

    - καταχωρήσεις σε ειδικά έντυπα θεματικού τουρισμού στον κόσμο και σε ειδικά portals που ασχολούνται με συγκεκριμένα είδη τουρισμού, όπως στο WIKINGER στη Γερμανία κ.α.

    - πιθανή συνδιοργάνωση με τον ΕΟΤ του ΑΤΤΑ (Adventure Travel Trade  Association) το 2021 στην Ελλάδα.

    - roadshows με ένα λεωφορείο επενδεδυμένο με φωτο από προορισμούς της Θεσσαλίας σε πρωτεύουσες ή μεγάλες πόλεις της Ευρώπης

    - στοχευμένα media + fam trips για την καλύτερη επίτευξη αποτελεσμάτων

    - διάδοση των προορισμών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα παραπάνω χαρακτηρίστηκαν αρκετά σημαντικά και συμφώνησαν και οι υπόλοιποι συνάδερφοί του, οι οποίοι έθεσαν και αυτοί θέματα σχετικά με την ατζέντα της σύσκεψης.

Οι εξελίξεις τρέχουν.

Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας βρισκόμαστε σε μια συνεχή επαγρύπνηση.

Για την ώρα αυτό που θέλουμε είναι να τηρούνται με ευλάβεια τα μέτρα για να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Καλούμε τους επαγγελματίες του τουρισμού να επικοινωνούν με τους μελλοντικούς πελάτες τους και να περνούν το παρακάτω μήνυμα:

Till we meet again …#stayhome and #staysafe
#Thessaly #mythessaly
#visitgreece #DiscoverGreece #LiveToTravel
When the time is right, we’ll be there for you.
Till then #staysafe
#Meteora #Olympusmountain
Skiathos #Skopelos #Alonissos
#PlastirasLake #Pelion #Pertouli



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
X37U2
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 
booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα









































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ