facebook  youtube  twitter  instagram 25/4/2024
ekalampaka.gr

Εκδρομή με τις «ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ» στη Λευκάδα και την Πάργα

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  24/05/2022 18:10:16

Την περασμένη Κυριακή 22 Μαΐου, οι «ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ», είχαμε την ευκαιρία να ξεφύγουμε για λίγο από τα προβλήματα της καθημερινότητας και από τον περιορισμό των τελευταίων ετών λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης την οποία βιώσαμε και να περάσουμε μια αξέχαστη μέρα, στην εκδρομή του συλλόγου!

Συγκεντρωθήκαμε στην Πλατεία Ρήγα Φεραίου ,στις 6.30 π.μ. και με καλή διάθεση ξεκινήσαμε το ταξίδι μας! Ο καιρός εξαιρετικός και η διαδρομή έως την πρώτη μας στάση στα Γιάννενα κύλησε χωρίς απρόοπτα  και με αμείωτο κέφι... τα κεράσματα πολλά και το καφεδάκι απαραίτητο!

Μετά τη στάση μας στα Γιάννενα, συνεχίσαμε την διαδρομή μας προς την Πρέβεζα. Η διαδρομή καταπληκτική... η φύση στην καλύτερη της ώρα !!!

Φτάνοντας στην Πρέβεζα, περάσαμε απέναντι στο Άκτιο με την υποθαλάσσια σήραγγα, και φτάσαμε στη Λευκάδα χωρίς να χρειάζεται να ανέβουμε σε πλοίο!!!

Πρώτη μας στάση στο νησί, η Μονή της Παναγίας Φανερωμένης! Η Μονή, μόλις τρία χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα της Λευκάδας, αποτελεί για αιώνες το θρησκευτικό κέντρο του νησιού ως αρχαιότερο και μεγαλύτερο μοναστήρι! Αφού προσκυνήσαμε τη Χάρη της και τα λείψανα πολλών αγίων που φυλάσσονται στη Μονή, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και αναχωρήσαμε για την πόλη της Λευκάδας!

Επισκεφτήκαμε το περίφημο πάρκο των ποιητών, οι ντόπιοι συνηθίζουν να το αποκαλούν "ΜΠΟΣΚΕΤΟ", το οποίο φιλοξενεί τις προτομές σπουδαίων προσωπικοτήτων του νησιού, περπατήσαμε στα καντούνια της πόλης και φυσικά φωτογραφηθήκαμε στην ξύλινη γέφυρα, σήμα κατατεθέν της πόλης, χτισμένη πάνω από το κανάλι! Αν και έργο, μόλις της περασμένης δεκαετίας, δίνει ένα βενετσιάνικο αέρα στην πόλη... δεν είναι τυχαίο άλλωστε, πως οι ντόπιοι την αποκαλούν γέφυρα των αναστεναγμών η γέφυρα των ερωτευμένων!!!

Μεσημέρι πια, και αφού τα μάτια μας χόρτασαν από όμορφες  εικόνες, τα πολυάριθμα γραφικά ταβερνάκια  με τα εξαιρετικά ντόπια εδέσματα, μας έδωσαν τη δυνατότητα να απολαύσουμε το μεσημεριανό μας γεύμα!

Μετά από το καλό φαγητό  και τις βόλτες για την αγορά των απαραίτητων σουβενίρ... αναχωρήσαμε για την χιλιοτραγουδισμένη Πάργα!

Ό,τι και να πει κάποιος για να περιγράψει την Πάργα, ωχριά μπροστά στο θέαμα που προσφέρει στον επισκέπτη! Το επιβλητικό της κάστρο, το πανέμορφο εκκλησάκι καταμεσής της θάλασσας τα γραφικά δρομάκια και τα αμφιθεατρικά χτισμένα και βαμμένα σε διάφορα χρώματα σπίτια της, καθηλώνουν όποιον έχει την τύχη να τα αντικρίσει!

Μετά από μιάμιση ώρα   στην Πάργα, πήραμε πλέον το δρόμο της επιστροφής...

Παρ' όλη την κούραση, η καλή διάθεση και η όρεξη για τραγούδι και χορό έκανε την επιστροφή μας να φανεί πολύ μικρότερη από αυτή που ήταν! Με τις απαραίτητες στάσεις, φτάσαμε στην πόλη μας στις 10.30 το βράδυ!

Η εκδρομή μας τελείωσε και το μόνο που μας άφησε ήταν όμορφες αναμνήσεις και την ελπίδα πως σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε μια ακόμη, σε ένα άλλο όμορφο τόπο!!!

Ευχαριστούμε πολύ, όλα τα μέλη και τις φίλες του συλλόγου, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας και με την παρουσία τους έδωσαν την ευκαιρία στο σύλλογο να πραγματοποιήσει την εκδρομή και να ενισχύσει το ταμείο του! Η παρουσία σας στις εκδηλώσεις μας είναι η δύναμη μας για τη συνέχεια του έργου μας!!!

Τέλος ευχαριστούμε το ταξιδιωτικό πρακτορείο "Tsiatsios Travel" και ειδικά τον εξαιρετικό οδηγό μας Σωκράτη Καραφύλλα!