facebook  youtube  twitter  instagram 20/4/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr


 



ΔΕΙΤΕ την Τεχνική Έκθεση για το έργο «Διαμόρφωση κοιν. χώρων και πεζοδρομίων» κόστους 332.000 ευρώ ~ Σε πάρκο Σινάνη και από πλ. Δημουλά έως οδ. Σωκράτους

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  29/03/2023 09:16:19
ΔΕΙΤΕ την Τεχνική Έκθεση για το έργο «Διαμόρφωση κοιν. χώρων και πεζοδρομίων» κόστους 332.000 ευρώ ~ Σε πάρκο Σινάνη και από πλ. Δημουλά έως οδ. Σωκράτους

ΕΡΓΟ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΟΙΝ. ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ & ΙΔΙΟΙ ΠΟΡΟΙ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Η παρούσα μελέτη αφορά τη διαμόρφωση του πεζοδρόμου που ξεκινά από την Πλατεία Δημουλά, διασχίζει τα Ο.Τ. 65 και 60 και καταλήγει στη οδό Σωκράτους. Επίσης συμπεριλαμβάνει την κατασκευή των πεζοδρομίων και των κιγκλιδωμάτων περιμετρικά του Πάρκου που βρίσκεται στο Ο.Τ. 187.

Σκοπός της, ο άρτιος σχεδιασμός των επιμέρους λειτουργικών στοιχείων, όπως των περιοχών κίνησης ή στάσης των πεζών, η απρόσκοπτη κυκλοφορία των πεζών και η αναβάθμιση της αισθητικής εικόνας της πόλης.

Ειδικότερα:

Α. ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥ

Στο Ο.Τ. 65 τη δεκαετία του 1970 κατασκευάστηκε πλακοσκεπής οχετός στα όρια του ρέμματος που διέσχιζε την πόλη. Με τη εφαρμογή της Πολεοδομικής Μελέτης (ΦΕΚ 626/Δ/20-8-2021) αποτελεί πεζόδρομο ο οποίος συνδέει το παλαιό κομμάτι της πόλης με την πλατεία Δημουλά. Η σημερινή κατάσταση όπως καταδεικνύεται και από την φωτογραφική τεκμηρίωση δείχνει εικόνα απαξίωσης με αποσαρθρωμένα δάπεδα και αδιάφορα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά και αστικό εξοπλισμό.

Η αφετηρία του πεζοδρόμου είναι το βόρειο τμήμα της Πλατείας Δημουλά στο οποίο προτείνεται η επίστρωσή του με κυβόλιθους ορθογωνικής διατομής 10x20 που σκοπό έχει τη δημιουργία ενοποιημένης εικόνας μετάξύ των τμημάτων της πλατείας που βρίσκονται στο Ο.Τ. 65 και στο Ο.Τ. 84 με την κυκλοφορία να παραμένει ως έχει. Η δημιουργία λιθόστρωτου οδοστρώματος (με διατήρηση της υψομετρίας των κρασπέδων σε ύψος 0,05μ) πέρα από τη οπτική ομοιομορφία με το υπόλοιπο τμήμα της πλατείας λειτουργεί αποτρεπτικά στα φαινόμενα παράνομης στάθμευσης που παρατηρείται σήμερα αλλά και στη μείωση της ταχύτητας κίνησης των οχημάτων στο τμήμα αυτό.

Για το υπόλοιπο τμήμα του πεζοδρόμου προτείνεται η διάστρωσή του με τσιμεντόπλακες που θα έχουν βοτσαλωτή όψη σε γκρi αποχρώσεις (βράχου Μετεώρων) σε όλη την επιφάνεια.

Θα προηγηθούν εργασίες ηλεκτροφωτισμού από το υπάρχον δίκτυο της Πλατείας Δημουλά με τοποθέτηση φωτιστικών όμοια με τα υπάρχοντα της πλατείας Δημουλά - οδού Τρικάλων, καθώς επίσης και προσαρμογή των υπάρχοντων φρεατίων με νέα χυτοσιδηρά.

Β. ΠΑΡΚΟ Ο.Τ. 187

Στο πάρκο που κατασκευάστηκε στο Ο.Τ. 187 και το οποίο καταλαμβάνει όλο το Οικοδομικό Τετράγωνα ο Δήμος προκειμένω να αναβαθμίσει την σημερινή του εικόνα θα προβεί σε εργασίες κατασκευής των πεζοδρομίων και περίφραξης έτσι ώστε:
α) να οριοθετηθεί η κίνηση των οχημάτων περιμετρικά του πάρκου και
β) να εξασφαλισθούν οι υποδομές έτσι ώστε να θεσπιστούν ασφαλείς κανόνες λειτουργίας αυτού.

Τα πεζοδρόμια που θα κατασκευασθούν θα έχουν πλάτος 2,05 μ στη βόρεια και νότια πλευρά και 1,50 μ στην ανατολική και δυτική πλευρά. (20/5ης Συνεδρίασης 2-3-2018 Συμβ. Αρχιτεκτονικής). Το ύψος των πεζοδρομίων θα είναι 10-12 εκ σύμφωνα με τις προδιαγραφές για την σωστή προσαρμογή των διαβάσεων πεζών για την διέλευση των πεζών.

Η πλακόστρωση που προτείνεται θα είναι από κυβόλιθους χρωματικής απόχρωσης γκρι και ίδιων διαστάσεων σύμφωνα με τα σχέδια της μελέτης. Η επίστρωση των κυβόλιθων γίνεται σε στρώμα άμμου και η υπόβαση κατασκευάζεται από σκυρόδεμα C12/15. Το ρείθρο κατασκευάζεται με σκυρόδεμα C16/20. Τα υλικά κατασκευής του πεζοδρομίου εξασφαλίζουν αντιολισθηρότητα, ομοιογένεια, σταθερότητα, αντοχή στη χρήση και τις καιρικές συνθήκες, μικρή αντανακλαστικότητα και ευκολία στον καθαρισμό και την συντήρηση τόσο σε συνήθεις συνθήκες χρήσης όσο και σε εξαιρετικές καιρικές συνθήκες (βροχή, χιόνι, παγετός κλπ.).

Η λωρίδα όδευσης τυφλών κατασκευάζεται με πλάκες πλάτους 0,30 μ διαφορετικής υφής και χρώματος από το δάπεδο του πεζοδρομίου και αποβλέπει στην προειδοποίηση για αλλαγή επιπέδου ή για την ύπαρξη εμποδίων ή κινδύνου μέσα στη ζώνη όδευσης των πεζών.

Για την περίφραξη λόγω της μεγάλης έκτασης επιλέχθηκε η κατασκευή ενός «λιτού» τύπου κιγκλιδώματος από ράβδους 6x6 εκ ύψους 1,50 μ, σε απόσταση 2,5 μ ανάμεσα στο οποίο θα κατασκευασθεί πλαίσιο ύψους 1,45 μ από οριζόντιες ράβδους 3x3 εκ και κάθετους 8 χιλ σε απόσταση 0,1 μ μεταξύ τους.

Γ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 267.741,93 € για εργασίες και αναθεώρηση, προβλέπεται πρόσθετη δαπάνη για Φ.Π.Α. 64.258,06 €.

Συνολική δαπάνη του έργου είναι 332.000,00 €.

Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει μέσω του Πράσινου Ταμείου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Γ. ΑΛΕΚΟΣ


Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
DPYBL
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 
booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα








































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ