facebook  youtube  twitter  instagram 21/2/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr




 



Αυτές είναι οι ΑΛΛΑΓΕΣ που προτείνονται για τη οδ. Τρικάλων βάσει της νέας Κυκλοφοριακής Μελέτης [ΣΧΛ]

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  19/05/2023 13:38:40
Αυτές είναι οι ΑΛΛΑΓΕΣ που προτείνονται για τη οδ. Τρικάλων βάσει της νέας Κυκλοφοριακής Μελέτης [ΣΧΛ]

Στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και στο Δημοτικό Συμβούλιο πρόκειται να έρθει προς έγκριση η περίφημη «ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ ΤΗΣ Π.Ε. ΤΡΙΚΑΛΩΝ».

Σας παραθέτουμε τα κυριότερα σημεία των αλλαγών που προβλέπονται στη μελέτη:

Το συνολικό μήκος των παρεμβάσεων, είναι περίπου 1 km και περιλαμβάνει το τμήμα από την συμβολή της οδού Τρικάλων με την οδό Αγίου Στεφάνου έως και την πλατεία Δημαρχείου. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνονται και οι πλατείες Δημουλά και Ρήγα Φεραίου.

Η λογική ανασχεδιασμού της οδού Τρικάλων βασίσθηκε στην λογική της «Διάταξης Πύλης». Αυτή συνίσταται στη διαμόρφωση του «σημείου συμπίεσης» (μείωση του πλάτους του οδοστρώματος) στην περιοχή της συμβολής της οδού Τρικάλων με την οδό Αγίου Στεφάνου.

Έτσι η οδός στην περιοχή της συμβολής μειώνεται σταδιακά με την παράλληλη αύξηση των πεζοδρομίων και καταλήγει να έχει πλάτος οδοστρώματος τα 6 m το οποίο και σηματοδοτεί το νέο πλάτος κυκλοφορίας για όλο το μήκος της νέας ζώνης μέχρι και τον κυκλικό κόμβο πριν το Δημαρχείο. 

Η αύξηση των πεζοδρομίων γίνεται με μία τεχνητή εναλλαγή στο διάδρομο κυκλοφορίας που επιτυγχάνεται από την εκ περιτροπής δημιουργία επιλεγμένων θέσεων στάθμευσης επί της οδού.

Η διαμόρφωση εσοχών στο οδόστρωμα σε διαφορετικές θέσεις, εναλλάξ στις δύο πλευρές του, μετατοπίζει τη γραμμή πεζοδρομίου και αναγκάζει τους οδηγούς να κάνουν συνεχόμενους -ανοικτού τύπου- διαδοχικούς ελιγμούς μειώνοντας την ταχύτητά τους, αφού χάνεται με αυτό τον τρόπο η αίσθηση της μεγάλης ευθυγραμμίας που δημιουργούσε η προηγούμενη χάραξη.

Η νέα τυπική διατομή της αναμορφωμένης οδού Τρικάλων περιλαμβάνει:

Μία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3 m, ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας συμπεριλαμβανομένων των ρείθρων της οδού.

Νέα πεζοδρόμια πλάτους 5 m και 3 m που εναλλάσσονται ακολουθώντας την νέα χάραξη της οδού

Ελεγχόμενους χώρους στάθμευσης πλάτους 2,2 m που εναλλάσσονται ακολουθώντας την νέα χάραξη της οδού

Τοποθέτηση από κολονάκια (438) στο σύνολο της οδού για την αποτροπή χρήσης του πεζοδρομίου για παράνομη στάθμευση (τεχνική αστυνόμευση της προτεινόμενης λύσης)

Κατά την κατασκευή θα πρέπει να εκπονηθεί μελέτη όπου θα ληφθεί πρόνοια για την αποστράγγιση της υπό διαμόρφωση νέας οδού. Θα εντοπισθούν τα σημεία στα οποία απαιτείται η μεταφορά υφιστάμενων μετατοπίσεων των υφιστάμενων σχαρών και εσοχών υδροσυλλογής καθώς και η τοποθέτηση νέων.

Χώροι Στάθμευσης - Καθεστώς

• Δημιουργούνται 26 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης επί της οδού Τρικάλων οι οποίες σαν κύριο στόχο έχουνε:

   - Την εξυπηρέτηση τροφοδοσίας όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της οδού Τρικάλων κατά τις πρωινές ώρες μεταξύ 6:00 π.μ. έως 9:30 π.μ. (χρήση κατάλληλης κατακόρυφης σήμανσης).

   - Τη βραχυχρόνια στάθμευση των Ι.Χ. αυτοκινήτων το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της ημέρας

Δημιουργούνται 18 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης για Ι.Χ. και 16 θέσεις για μοτοποδήλατα, στην πλατεία Ρήγα Φεραίου για την εξυπηρέτηση των πολιτών (τράπεζες, εμπορικά καταστήματα, αναψυχή κ.λπ.)

• Δημιουργείται μία θέση για πρόβλεψη ΑΜΕΑ στην πλατεία Ρήγα Φεραίου

• Δημιουργείται μία θέση για τη στάθμευση των τουριστικών λεωφορείων στην πλατεία Δημουλά και μία ακόμη στην αρχή του έργου στη συμβολή της Τρικάλων με την οδό Αγίου Στεφάνου

Διαβάσεις πεζών

Κατασκευάζονται 14 ελεγχόμενες διαβάσεις πεζών επί της οδού Τρικάλων και 10 επί των καθέτων οδών αυτής.

όλες οι προτεινόμενες παρεμβάσεις
(πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση)



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια
Προσθήκη σχολίου
Καλαμπακιώτης (19/5/2023 6:06:19 μμ):

"Τοποθέτηση από κολονάκια στο σύνολο της οδού για την αποτροπή χρήσης του πεζοδρομίου για παράνομη στάθμευση!"
Συγγνώμη μας δουλεύουν;;;
Δεν ξέρουν ότι το πρόβλημα δεν είναι η στάθμευση επί των πεζοδρομίων αλλά το διπλοπαρκάρισμα, με το οποίο βολεύεται ο κάθε ασυνείδητος;


Anti-troll (19/5/2023 3:25:30 μμ):

Το θέμα είναι να γίνει η πόλη προσιτή στον άνθρωπο , όχι στα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία. Τη βλάχικη λογική του χρήματος την έχετε κάνει καραμέλα !


Trolly Trollerton (19/5/2023 1:58:36 μμ):

Ε ρε γλέντια. Συνεχίζεται το εμμονικο στένεμα των δρόμων γιατι οπου εγινε ως τωρα ειχε εκπληκτικά αποτελέσματα. Δε θα ξαναδεί τουριστικό λεωφορείο μεσα η Καλαμπάκα


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
7FO6C
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 

booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα




























































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ