facebook  youtube  twitter  instagram 20/4/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr


 



Σχέδιο Μάρκετινγκ & Τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας - Παρουσιάζεται τη Δευτέρα 21/11

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  18/11/2016 10:50:16
Σχέδιο Μάρκετινγκ & Τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας - Παρουσιάζεται τη Δευτέρα 21/11
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας θέτει σε δημόσια διαβούλευση το Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος & Στρατηγικής Ανταγωνιστικής Ταυτότητας, από την Marketing Greece του ΣΕΤΕ, στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία, που πρόκειται να παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2017...

Πολίτες, δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς, εκπρόσωποι οργανισμών και συλλόγων έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν, καταθέτοντας σχόλια, παρατηρήσεις, διορθώσεις, προτάσεις, καθώς και αποστέλλοντας συνοδευτικό υλικό στο email: [email protected], προκειμένου να διαμορφωθεί στην τελική του μορφή το κείμενο. Για τη διευκόλυνση των συμμετεχόντων παρέχεται ειδικό Ερωτηματολόγιο.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για την αρχική, μη εξαντλητική, προσέγγιση καταγραφής στοιχείων, η οποία θα εμπλουτιστεί από τα στοιχεία της διαβούλευσης και ΔΕΝ αποτελεί το ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ, το οποίο θα εκπονηθεί ΜΕΤΑ την διαβούλευση και έως τέλος Ιανουαρίου 2017.

Οι προτάσεις των συμμετεχόντων θα ληφθούν υπόψη κατά τη διαδικασία εκπόνησης και οριστικοποίησης του Σχεδίου Μάρκετινγκ του Τουριστικού Προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που περιλαμβάνει την ερευνητική ανάλυση, την αποτύπωση των στοιχείων τουριστικών προϊόντων, την στρατηγική μάρκετινγκ και στόχευσης, την ανάπτυξη χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων για τους προορισμούς, την σύνθεση της ανταγωνιστικής ταυτότητας και την διαμόρφωση πλατφόρμας προβολής καθώς και το πλάνο επικοινωνίας τριετίας.

Προσχέδιο Marketing Plan

Ερωτηματολόγιο

ηφηγ


Παρουσιάζεται το προσχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος και Στρατηγικής Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 13:00
στη νέα αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Λάρισα

H  Περιφέρεια Θεσσαλίας, η Marketing  Greece, ο επιχειρησιακός βραχίονας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και η  Coca -Cola  Τρία Έψιλον, αναπτύσσουν τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» μία πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα, πλατφόρμα συνεργασίας για τη στήριξη και την ενίσχυση του τουρισμού.

Στο πλαίσιο αυτής της σύμπραξης εκπονείται από τη Marketing Greece του ΣΕΤΕ, Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος και Στρατηγικής Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Περιφέρειας Θεσσαλίας το προσχέδιο του οποίου παρουσιάζεται την προσεχή Δευτέρα 21 Νοεμβρίου και ώρα 13.00 στη νέα αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου (Καλλισθένους 27 και Θεοφράστου, Λάρισα).

Το προσχέδιο θα παρουσιάσει ο γενικός διευθυντής Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, ενώ ομιλίες θα κάνουν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ κ. Γιώργος Αμπράζης και η διευθύντρια επικοινωνίας της 3Ε κα Αγγελική Πατρούμπα.

Θα ακολουθήσει συζήτηση με τους εκπροσώπους οργανισμών και φορέων που έχουν προσκληθεί καθώς και με πολίτες (την εκδήλωση μπορεί να παρακολουθήσει όποιος επιθυμεί).



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
JUEGR
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 
booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα








































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ