facebook  youtube  twitter  instagram 18/4/2024
ekalampaka.gr

Εκδρομή με τις «Φίλες της Αγάπης» στην Αθήνα [φώτος]

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  14/11/2017 13:17:47
• Πρώτη Μέρα: Στις εφτά το πρωί (4/11/2017 ημέρα Σάββατο) οι «Φίλες της Αγάπης» ξεκίνησαν από την πλατεία Ρήγα Φεραίου Καλαμπάκας για το προγραμματισμένο ταξίδι τους στην Αθήνα...

Πρώτη στάση σε καφετέρια έξω από τη Λαμία. Η διαδρομή ευχάριστη με αστεία, ανέκδοτα και αλληλοκεράσματα. Μια οικεία, ζεστή ατμόσφαιρα που ευχόσουν να μην έχει τελειωμό.

Στην Αθήνα φθάσαμε στις 12 περίπου. Αποβιβαστήκαμε στη Σταδίου και φύγαμε για την αγορά, για να αξιοποιήσουμε τον ελεύθερο χρόνο για ψώνια. Μας εντυπωσίασε η μεγάλη κίνηση στους δρόμους, οι διαδηλώσεις, οι καθιστικές διαμαρτυρίες. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο «Τιτάνια» στις 4 περίπου. Ανακαινισμένο, πεντακάθαρο, μας εντυπωσίασε ευχάριστα.

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το έργο «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα». Κατάμεστο το θέατρο «Αλίκη». Μια παράσταση – Μιούζικαλ, εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του Ζαμπέτα. Εξαίρετη απόδοση από τους ηθοποιούς με γεγονότα από τη ζωή του λαϊκού βάρδου, τραγούδια και χορευτικά.

Συνεχίσαμε τη βραδιά μας σε μια παραδοσιακή ταβέρνα στο Θησείο, με υπέροχη ζωντανή μουσική, φαγητό και χορό.

• Δεύτερη Μέρα: Μετά από ένα πλούσιο πρωινό στο ξενοδοχείο, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και επισκεφθήκαμε το μουσείο της Ακρόπολης.

Οι εντυπώσεις και εδώ υπήρξαν άριστες σε όλα τα επίπεδα: Καταπληκτικές οι κτηριακές εγκαταστάσεις και υποδειγματική η διαμόρφωση του εσωτερικού και εξωτερικού χώρου. Τα εκθέματα – όλα αρχαιοελληνικά αριστουργήματα – ζωντανεύουν τον πολιτισμό και την απαράμιλλη καλλιτεχνική δημιουργία της Ελληνικής αρχαιότητας. Ένας θαυμάσιος ιστορικός περίπατος στην ακμή της αιώνιας, φωτεινής αρχαιοελληνικής κουλτούρας. Η ξενάγηση υπήρξε απόλυτα ικανοποιητική.

Ένα παράπονο ωστόσο που ολοζωής φωλιάζει μέσα μας βγήκε στη μεταξύ μας συζήτηση: Πότε πια θα γυρίσουν εδώ, στον τόπο που γεννήθηκαν, στην πατρίδα τους, τα κλεμμένα αριστουργήματα των προγόνων μας που κοσμούν τα διάφορα μουσεία της Ευρώπης; Η τιμή, η ευπρέπεια και η συνέπεια πότε θα βρούνε επιτέλους το δρόμο της δικαίωσης;

Μετά επισκεφθήκαμε το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος». Εξαίρετες και εδώ οι κτηριακές εγκαταστάσεις και εντυπωσιακή η διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου.

Παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής, παρακάμψαμε και επισκεφθήκαμε τη Χαλκίδα – πρωτεύουσα της Εύβοιας. Μας εντυπωσίασε η υποδειγματική καθαριότητα της πόλης, οι πολλοί επισκέπτες και το καταπληκτικό φαινόμενο της παλίρροιας.

Μετά τη Χαλκίδα, ο δρόμος μας έφερε αργά το βράδυ στην πόλη μας.

Μια σύντομη εκδρομή στο «Κλεινόν Άστυ» με τις «Φίλες της Αγάπης» (μια χαρούμενη ευχάριστη συντροφιά όλες μας), τέλειωσε εδώ, αφήνοντας σε όλες μας άριστες εντυπώσεις.