facebook  youtube  twitter  instagram 29/3/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr

 




Μα επιτέλους, που είναι οι ρήτορες; - Γράφει ο Γεώργιος Μηλιώτης, εκπαιδευτικός [ΣΧΛ]

Δημοσιεύθηκε από: Γεώργιος Μηλιώτης  30/10/2017 23:47:40
Μα επιτέλους, που είναι οι ρήτορες; - Γράφει ο Γεώργιος Μηλιώτης, εκπαιδευτικός [ΣΧΛ]
Με το θόρυβο για τα Θρησκευτικά συνεχώς να μεγαλώνει, κάποιοι έβγαλαν φωνή. Γονείς, θεολόγοι και πολλοί εκπαιδευτικοί αντέδρασαν, διαμαρτυρήθηκαν, παρακίνησαν και άλλους. Κατάλαβαν πια ότι ο πόλεμος έχει ξεκινήσει προ πολλού. Και δεν είναι αόρατος. Ότι ο εχθρός είναι αμείλικτος...

Ότι δεν μπορεί κανείς - ειδικά αυτή την ώρα - να μείνει απαθής και αμέτοχος. Ότι επιβάλλεται η ενεργοποίηση όλων. Ότι η σιωπή είναι συνενοχή.

Κάποιοι άλλοι όμως, ειδικά αυτή την ώρα, σώπασαν. Δεν είπαν το παραμικρό, δεν έγραψαν ούτε μια γραμμή. Δεν εξέφρασαν καμία ανησυχία. Κι όμως, είναι αυτοί που όλο το προηγούμενο διάστημα, επί σειρά ετών, μιλούσαν. Για όλους και για όλα. Είναι αυτοί που είχαν άποψη και το θάρρος να την εκφράσουν σε ραδιόφωνα, εφημερίδες και διαδίκτυο και τηλεοράσεις, ευκαίρως - ακαίρως. Και το έκαναν κατά κόρον.

Είναι αυτοί που “έβγαλαν την αλεπού στο παζάρι” και που συναίνεσαν στη μετατροπή των ορθόδοξων θεολογικών Σχολών σε εργαστήρια παραγωγής μουφτήδων. Είναι αυτοί που έβαλαν στο περιθώριο την Αλήθεια, που θεολογούν μεταπατερικά, που φιλοσοφούν θεολογώντας. Είναι όλοι αυτοί που έκρυψαν πίσω από την ακαδημαϊκή τους τήβεννο ή τον επισκοπικό τους μανδύα όλη την πνευματική τους γύμνια, και πίσω από την ακατάσχετη αρθρογραφία τους την απουσία κάθε ορθοδόξου βιώματος. Είναι αυτοί - οι χρήσιμοι του συστήματος - που ακόμη και σήμερα κάνουν λόγο για αγάπη κι όμως ξέρουν να αγαπούν μόνο τον εαυτό τους κι όσους τους υπηρετούν ή τους γλείφουν, που βαυκαλίζονται με όσα οι ίδιοι λένε και επαίρονται για τις επιστημονικές τους περγαμηνές αντιμετωπίζοντας αυτούς που δεν ακολουθούν τη δική τους potically correct γραμμή ως ανάξιους μωρούς.

Είναι αυτοί που εν πολλοίς οδήγησαν την κατάσταση στο σημερινό τραγικό αδιέξοδο. Όλοι αυτοί που χρόνια τώρα συναγελάζονται με αιρετικούς και αλλόδοξους, που συμμετέχουν σε συνέδρια - των ανόμων, που ζουν σαν άλλοι κοσμοπολίτες μεταξύ αιθουσών αναμονής, αεροδιαδρόμων και πεντάστερων ξενοδοχείων. Είναι η πλειάδα των Καθηγητάδων μας, των διανοουμένων, των παρα-σκεπτόμενων και παρα-μορφωμένων ηγητόρων του Έθνους. Είναι αυτοί που δημιούργησαν τη Ραβένα και το Πόρτο Αλέγκρε, αυτοί που εμπνεύστηκαν το Κολυμπάρι. Είναι όλοι αυτοί που εν μιά νυκτί έσβησαν την ιστορία και την παράδοσή μας και έσπευσαν να χειροφιλήσουν τον “πεφιλημένο εκ δύσεως αδελφό”, που συμπροσευχήθηκαν, συνέφαγαν και συναναστράφηκαν μαζί του. Όλοι αυτοί που μοιράζουν “ιερά Κοράνια”, που συμμετέχουν σε πάσης φύσεως “επικλήσεις του θείου” από κοινού με παπικούς, μονοφυσίτες - αδελφοί και αυτοί - προτεστάντες, καλβινιστές, λουθηρανούς, αντβεντιστές, αγγλικανούς, σουνίτες, σιίτες, αλεβίτες, βουδιστές, ινδοϊστές, παγανιστές και το κακό συναπάντεμα.

Είναι αυτοί που μέχρι προ ολίγου καιρού δεν άφηναν μικρόφωνο για μικρόφωνο και άμβωνα για άμβωνα. Αυτοί που άφησαν ακατήχητο το λαό, σκεπάρια σαν κι εκείνους, και κατάντησαν προτεσταντικό κακέκτυπο την πίστη μας. Αυτοί που οδήγησαν το λαό να μην ξέρει τι πιστεύει. Ούτε να σέβεται, ούτε να μετανοεί, ούτε να προσεύχεται. Ούτε να σταυροκοπιέται…

Αυτοί είναι, οι ρήτορες άλλων εποχών, οι μουγγοί των ημερών μας. Και από τώρα και στο εξής, θα δρέπουν τους “καρπούς” των κόπων τους.

Δόξα τω Θεώ που υπάρχουν και κάποιοι που μιλούν.



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια
Προσθήκη σχολίου
Asynartitos (2/11/2017 1:25:49 πμ):

Συμφωνώ μαζί σας. Κανονικά θα έπρεπε να γράφει άρθρα για τον Οικουμενικό Πατριάρχη, τη Σύνοδο της Κρήτης και τα θρησκευτικά αλλά να θίγει άλλα θέματα. Θα είχε όντως μια άλλη αξία το πράγμα... Και μετά σκέφτομαι το "ικανόν εστί" και σταματώ εδώ.


KALABAKA (1/11/2017 4:17:12 μμ):

Ο κ. Μηλιώτης δείχνει ερεστικός και ειρωνικός στα άρθρα του.

Τα άρθρα του, τα οποία είναι ελάχιστα και αφορούν είτε επιθέσεις στον Οικουμενικό Πατριάρχη, είτε την Σύνοδο της Κρήτης, είτε τα θρησκευτικά, στην ουσία υπάρχουν μόνο για τα θέματα που θίγουν.

Δεν έχουμε διαβάσει κάποια άλλα άρθρα του ιδίου.

Με άλλα λόγια, αν δεν είχε γίνει η Σύνοδος της Κρήτης, αν δεν άλλαζαν τα βιβλία των θρησκευτικών και αν ο Οικουμενικός Πατριάρχης δεν έκανε ανοίγματα, κ. Μηλιώτης δεν θα υπήρχε.

Επίσης, δυστυχώς, κάνει λάθη στα κείμενα του, λεκτικά, γνωσιολογικά κ.ο.κ.


Καλαμπακιώτης (1/11/2017 12:37:50 μμ):

Είμαι παραπάνω ενήμερος απ' όσο νομίζετε! Τι είναι εκείνο που παραβιάζει το Σύνταγμα δηλαδή; Ποιο είναι δηλαδή το πρόβλημα σας; Σας στερεί κανείς να διαπαιδαγωγήσετε τα παιδιά σας όπως θέλετε; Όταν τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο και κάνουν όμως θρησκευτικά, η πλειοψηφία των γονιών δεν θέλουν σε καμία των περιπτώσεων να γίνεται κατήχηση. Προτιμότερο είναι να γίνεται ένα μάθημα θρησκιολογίας όπου ο κάθε μαθητής να γνωρίσει χαρακτηριστικά και άλλων πολιτισμών εκτός από τον δικό μας! Δεν είμαστε αποκομμένοι από την υπόλοιπη γη. Έτσι δίνεται στο παιδί η δυνατότητα να επιλέξει -στην περίπτωση που το επιθυμεί-όποια θρησκεία τον εκφράζει ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ! Είμαστε υποχρεωμένοι τα παιδιά μας να γίνουν καταρχήν ελεύθεροι άνθρωποι! Επειδή όμως ζούμε σε μία άκρως συντηρητική χώρα και ακόμα πιο συντηρητική πόλη, οποιαδήποτε προσπάθεια γίνεται για να ελευθερώσει τα παιδιά μας από την φασιστικές αντιλήψεις και τις ακραίες ιδεοληψίες , την καταδικάζουμε κατευθείαν. Που να ήταν το μάθημα θρησκιολογία στην πραγματικότητα!Τότε να δούμε τι θα ακούγαμε! Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να επιστρέφει ένα βιβλίο ως απαράδεκτο! Το βιβλίο έχει δημιουργηθεί κατόπιν διαλόγου και πληθώρας προτάσεων από επιστήμονες και παιδαγωγούς! ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ! Η άγνοια του όχλου είναι τόσο μεγάλη και κάνει τόσο κακό στα παιδιά που δεν μπορεί να το καταλάβει! Υπάρχουν και άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το μέλλον των παιδιών τους! Ούτε στρατιωτάκια θέλουν να τα κάνουν αλλά ούτε να κάνουν την πόλη (και την κάθε πόλη) ένα τεράστιο κατηχητικό αμφιβόλου ποιότητας γνώσεων και ικανοτήτων! Όταν , λοιπόν, ανάγετε κάθε νέα προσπάθεια εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης σε πολιτικό θέμα, το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχει καθοδήγηση εκ των άνω, με μοναδικά θύματα, για ακόμα μία φορά, τα ίδια τα παιδιά μας! Η χριστιανική αγάπη δεν έχει καμία σχέση με την υποκρισία σας αλλά και με τα λόγια μίσους του αρθρογράφου..


asynartitos (1/11/2017 11:38:08 πμ):

Αλήθεια, τα εννοείτε όσα λέτε; Εμένα ως γονιό δεν πρέπει να με ενδιαφέρει η παιδεία που παρέχεται στο παιδί μου; Μπορώ να την εμπιστευθώ σε όσους κυβερνούν και μόνο; Δεν έχω κι εγώ την ευθύνη; Μήπως με την εμπιστοσύνη που λέτε ότι πρέπει να δείχνουμε στο εκπαιδευτικό σύστημα και στους εκπαιδευτικούς - την οποία κανείς υπό πρϋποθέσεις δεν αρνείται - απαλλασσόμαστε από τις ευθύνες μας; Τι κουφά πράγματα είναι αυτά; Κι εσείς με όσα γράφετε τα έχετε διαβάσει τα Θρησκευτικά; Μήπως γνωρίζετε και τι λέει το Σύνταγμα για την παρεχόμενη παιδεία ή κι αυτό σας φαίνεται σαν κάτι που δεν χρειάζεται να το ξέρετε; Πριν από όλα θα έπρεπε να είστε ενήμερος. Η άποψη απλώς για την άποψη και χωρίς καμία γνώση περισσότερο σας εκθέτει και τίποτα άλλο. Με εννοείται;


Καλαμπακιώτης (1/11/2017 9:32:37 πμ):

Καταρχήν θα ήθελα να επισημάνω στον διαχειριστή ότι το κείμενο του Κ. Μηλιώτη είναι υβριστικό από μόνο του και υποτιμάει την νοημοσύνη όλων μας! Άκρως διχαστική ρητορική για ένα θέμα που αφορά τους παιδαγωγούς και όχι την εκκλησία και τους δήθεν "πιστούς" . Αν διαβάσετε τα θρησκευτικά θα δείτε ότι ο Κ. Μηλιώτης και πολλοί ακόμα της "κλίκας" του ανά την Ελλάδα πάνε να δημιουργήσουν θέμα εκεί που δεν υπάρχει! Εννοείτε ότι οι πολίτες του 21ου αιώνα πρέπει να αποκτήσουν σφαιρικές γνώσεις και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να καταντήσει το μάθημα των θρησκευτικών ένα μάθημα κατήχησης. Αυτά γινότανε επί χούντας όπου το τρίπτυχο "Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια" έλυνε και έδενε! Αυτές οι εποχές πρέπει να ξεχαστούν. Η σφαιρική γνώση των μαθητών και για τους άλλους πολιτισμούς δημιουργεί πολίτες λογικούς, αλληλέγγυους και σωστά δομημένους και όχι συντηρητικούς, φανατικούς και ακραίους σαν αυτούς που "ονειρεύεται" ο κύριος Μηλιώτης μέσα από τον διχαστικό και γεμάτο μίσος λόγο του. Ας αφήσουμε τη γνώση στους επιστήμονες και τους δασκάλους! Οι υπόλοιποι, μέσα από την άγνοιά μας δημιουργούμε μίση και έριδες που κάνουν μόνο κακό στα παιδιά μας. Αν οι οικογένειες που -φυσικά καθοδηγούμενες- αντιδρούνε, αν πραγματικά θίγονται, να ζητήσουν απαλλαγή από το μάθημα και να στείλουν τα παιδιά τους στα κατηχητικά! Οι υπόλοιποι γονείς δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο και φυσικά εμπιστεύονται την εκπαίδευση των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα και στους δασκάλους...κάποιοι θέλουν τα παιδια τους ελεύθερα και όχι δέσμια των συντηρητικών αντιλήψεων...


Asynartitos (31/10/2017 6:25:06 μμ):

Φταίμε κι εμείς φίλε μου που τους ανεχόμαστε τόσα χρόνια και εξακολουθούμε να τους προσκυνάμε αντί να τους φέρουμε προ της ευθύνης τους


ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ (31/10/2017 4:02:53 μμ):

Δεν είναι κακό κ. Μηλιώτη να φιλοσοφεί κάποιος θεολογώντας, όπως γράφετε, αλλά να θεολογεί φιλοσοφώντας.

Βλέπετε σχετικώς:

- Αριστοτέλους, Βιβλίο Λ των μετά τα Φυσικά.

- Γρηγορίου Θεολόγου, Επιτάφιος στον Μέγαν Βασίλειον.

- Γρηγορίου Θεολόγου, Στηλιτευτικός.

- Γρηγορίου Θεολόγου, Εις ήρωνα τον φιλόσοφον, Λόγος ΚΕ'.

- Μ. Βασιλείου, Προς τους νέους, όπως αν εξ ελληνικών ωφελείντο λόγων.

κ.τ.λ...!


ekalampaka.gr (31/10/2017 3:35:25 μμ):

Κύριε Δον Ζουάν ζητούμε το email από τους σχολιαστές για κάποιο λόγο. Εσείς δηλώσατε ψεύτικο-ανύπαρκτο email επομένως στέκεται αδύνατη η επικοινωνία μας.

Από εδώ, λοιπόν, δημοσίως, εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος και εφόσον μιλήσατε για λογοκρισία, σας απαντούμε το εξής:

Το σχόλιό σας ("Ο κ. Μηλιώτης...") παραέχει υβριστικούς και ειρωνικούς χαρακτηρισμούς όντας ανώνυμο. Αν θέλετε να δημοσιευθεί ξαναστείλτε το επωνύμως.

ekalampaka.gr


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
O0KMW
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 


booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα




































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ