Τα ...part 2 video και φωτογραφίες της ίδιας καμπάνιας (Desert Line) ανήρτησε χθες (22/9) η ίδια γνωστή ελληνική εταιρεία εσωρούχων, σε συνέχεια των προηγούμενων που προκάλεσαν ποικίλα σχόλια στην τοπική κοινωνία της Καλαμπάκας και οδήγησαν στην αφαίρεση του «part 1» video από το youtube και την ιστοσελίδα της εταιρείας (μόνο)...
Και λέμε «μόνο» γιατί σε social media, όπως στη σελίδα της εταιρείας στο Instagram «ανέβηκε», μόλις χθες (δείτε ΕΔΩ).
Η εταιρεία πλέον αποφεύγει (και αντιστοίχως έχει αφαιρέσει) οποιαδήποτε αναφορά σε «Μετέωρα», αλλά αρκείται στην περιγραφή «βραχώδεις σχηματισμοί στην Ελλάδα» (δείτε παρακάτω συγκριτικά φώτος πριν και μετά).
Στο δεύτερο video οι λήψεις γίνονται σε σπηλιές και στις ρίζες βράχων, χωρίς να μπορεί να πει κανείς με βεβαιότητα ποια είναι η ακριβής τοποθεσία των φωτογραφικών λήψεων και βιντεοσκοπήσεων (να αναφέρουμε πάντως ότι στην περιγραφή χρησιμοποιείται το #thessaloniki).
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι η ρητή αναφορά στα «Μετέωρα» παραμένει σε άλλες ιστοσελίδες προώθησης και πώλησης εσωρούχων, όπως μπορείτε να δείτε χαρακτηριστικά ΕΔΩ.
Αραγε τι ειναι πιο σκανδαλωδες; Η παραπανω καμπανια ή μια καλογρια με το τελευταιο μοντελο iphone ; Δεν υπονοω κατι, απλως θελω να καταδειξω οτι αναλογα με την εμπειρια και τα πιστευω του,καποιος μπορει να ενοχλειται με πραγματα που για τον διπλανο του δεν σημαινουν τιποτα
ΛΟΓΙΚΟΣ (23/9/2017 8:52:15 μμ):
ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ <<ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ>> ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ,ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ???