facebook  youtube  twitter  instagram 19/4/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr


 



Σε εισπρακτική τα χρέη προς την ΔΕΗ

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  24/05/2017 10:31:28
Σε εισπρακτική τα χρέη προς την ΔΕΗ
Με στόχο να αντιμετωπίσει το ζήτημα των ανεξόφλητων οφειλών που φθάνουν τα 2.4 δισ ευρώ η ΔΕΗ προχωρά στην πρόσληψη συμβούλου, ο οποίος θα αναλάβει να προτείνει δράσεις για την βελτίωση της ταμειακής της ρευστότητας...

Όπως είχαν αποκαλύψει αποκλειστικά τα dikaiologitika news η Διοίκηση της ΔΕΗ είχε αποφασίσει να υλοποιηθεί διαδικασία επιλογής εταιρείας, μέσω ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού, με σκοπό την αποτελεσματικότερη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων, σε συνδυασμό με την υποστήριξη των επιχειρησιακών διαδικασιών και την ανάπτυξη στρατηγικών που αφενός θα επιτρέψουν την αλλαγή της συμπεριφοράς των πελατών στην πληρωμή των λογαριασμών τους.

Η Διοίκηση της ΔΕΗ επικαλούταν ακόμη και την ενίσχυση της επικοινωνίας της Επιχείρησης με τους πελάτες της μέσω της εταιρείας αυτής.

Έτσι όπως προκύπτει από προκήρυξη διαγωνισμού η ΔΕΗ αναζητεί σύμβουλο που θα αναλάβει το έργο, θα εκπονήσει αναλυτικό πλάνο υλοποίησης υπηρεσιών με στόχο τη βελτίωση της διαχείρισης του πελατολογίου, δίνοντας έμφαση στους πελάτες με ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Εκτός από το σχεδιασμό, η εταιρεία που θα προσληφθεί από τη ΔΕΗ θα αναλάβει και την υποστήριξη της επιχείρησης για την είσπραξη των οφειλών, κάτι που σημαίνει ότι θα λειτουργήσει και ως «εισπρακτική». Η εταιρεία θα έχει πρόσβαση στη βάση δεδομένων και θα αναζητά και επιπρόσθετα στοιχεία για τους οφειλέτες όπως προφίλ, επάγγελμα κ.ά.

Σύμφωνα με τα τεύχη της διακήρυξης, η εταιρεία που θα αναλάβει το έργο θα αμειφθεί σε περίπτωση που επιτευχθούν μια σειρά από στόχοι με το ποσό των 12 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα μεταξύ άλλων προβλέπονται τα εξής:
• Ο σύμβουλος θα πρέπει να χωρίσει τους πελάτες με ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια και θα δημιουργήσει προφίλ πελάτη με κριτήρια την οικονομική δυνατότητα, τη δραστηριότητα που ασκεί, τη γεωγραφική περιοχή κλπ.
• Θα καθορίσει την ενδεδειγμένη προσέγγιση για την κάθε κατηγορία πελάτη καθώς και την κλιμάκωση των δράσεων.
• Θα σχεδιάσει νέα προϊόντα και κίνητρα ανά κατηγορία πελάτη.

Εκτός από τις υπόλοιπες δράσεις ο σύμβουλος θα αναλάβει και να εκπονήσει έκθεση για τη διαχείριση των τρεχουσών και ληξιπρόθεσμων λογαριασμών και τη δυνατότητα υλοποίησης προγράμματος χρηματοδότησης με εγγύηση τις υπάρχουσες απαιτήσεις έναντι των πελατών της (τιτλοποίηση). Εφόσον η έκθεση είναι θετική τότε θα συνοδεύεται και από σχέδιο των βασικών όρων της συναλλαγής.

Ο ανάδοχος προβλέπεται να υποστηρίξει τη ΔΕΗ στην εφαρμογή του σχεδίου για τη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών. Συγκεκριμένα θα διαχειρίζεται το σύνολο των απαιτήσεων της ΔΕΗ, θα συνδέεται με τα συστήματα πληροφορικής της ΔΕΗ ώστε να παρακολουθεί την κατάσταση του πελατολογίου ιδιαίτερα του ληξιπρόθεσμου. Θα αναθέτει σε συνεργάτες την παρακολούθηση των ενεργειών βάσει των προτεινόμενων λύσεων. Θα εκδίδει αναφορές και θα παρακολουθεί την εξέλιξη της είσπραξης των οφειλών.

Η Διοίκηση της ΔΕΗ είχε κάνει γνωστό ότι στον Όμιλο απασχολούνται περίπου 19 χιλιάδες εργαζόμενοι αλλά μόνον 10,9 χιλιάδες εργάζονται στη ΔΕΗ ΑΕ. Οι υπόλοιποι απασχολούνται κατά κύριο λόγο στην ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ (6,8 χιλιάδες) και στις ΑΔΜΗΕ ΑΕ και ΔΕΗ Ανανεώσιμες ΑΕ. Από τους υπαλλήλους της ΔΕΗ ΑΕ, λιγότεροι από 1.000 απασχολούνται στην Εμπορία, η οποία είναι επιφορτισμένη με όλο τα θέματα που άπτονται στην εξυπηρέτηση των 7,3 εκατ. πελατών πανελλαδικά και όχι μόνον με τη διαχείριση των οφειλών τους.

Επίσης ανέφερε ότι από την εφαρμογή των συνολικών δράσεων της Επιχείρησης για τη βελτίωση της εισπραξιμότητας, έχει επιτευχθεί σταθεροποίηση αλλά και μείωση των συνολικών ληξιπρόθεσμων οφειλών. Πλην όμως, από την ανάλυση των δεδομένων συμπεραίνεται ότι η αποτελεσματικότητά τους έχει προσεγγίσει τα όριά της, με την έννοια ότι για ένα σημαντικό τμήμα των πελατών της τα ανωτέρω κίνητρα δεν λειτουργούν για διάφορους λόγους, οι οποίοι επιβάλλεται να αναλυθούν συστηματικά και εξειδικευμένα. Είναι λοιπόν απολύτως αναγκαίο να ληφθούν περαιτέρω και στοχευμένα μέτρα για τη διεκδίκηση των οφειλών, με βάση και τις συμπεριφορές αλλά και τις ανάγκες των πελατών.

dikaiologitika.gr



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
Y47W3
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 
booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα










































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ