Προχωρά βήμα-βήμα η υλοποίηση για το βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 Τρίκαλα-Εγνατία. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com ήδη η κατασκευάστρια εταιρεία (του Ε65) κατέθεσε στις Επιτροπές Περιβάλλοντος των Περιφερειών Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας...
την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που έχει εγκριθεί ομόφωνα και αναμένεται η οριστική έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων. Η πρόταση όπως αναφέρεται στον φάκελο η χάραξη αυτή είναι η καλύτερη δυνατή διότι δεν διέρχεται από περιοχές με περιβαλλοντικό ενδιαφέρον ενώ υπάρχει μικρότερο κατασκευαστικό κόστος (δεν έχει μεγάλα τεχνικά έργα) αλλά και μικρότερο κόστος συντήρησης (είναι σε χαμηλότερο υψόμετρο σε σχέση με την αρχική χάραξη που κινούνταν ορεινά). Το κόστος έχει εκτιμηθεί σε περίπου 400εκατ.ευρώ. Να θυμίσουμε ότι η επιλογή Υπουργείου και παραχωρησιούχου είναι η χάραξη να είναι από Τρίκαλα-Καλαμπάκα και μετά με βόρειο-ανατολική κατεύθυνση να "ακουμπά" στην Εγνατία στην περιοχή του Κηπουρειού και έχει συνολικό μήκος 62χλμ. Η χάραξη αυτή αν και συναντά κάποιες αντιδράσεις στην περιοχή της Ηπείρου έχει γίνει αποδεκτή από την Περιφέρεια η οποία μέσω του Περιφερειάρχη κου Καχριμάνη είχε πει πρόσφατα ότι στηρίζει την όποια απόφαση του Υπουργείου, αρκεί να προχωρήσει η υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου που επηρεάζει τις οδικές μεταφορές της Ηπείρου από/προς Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα και φυσικά Αττική. O E65 ANA TMHMA Στα τέλη Μαρτίου αναμένεται η λειτουργία του μεσαίου τμήματος του Ε65 Ξυνιάδα-Τρίκαλα. Έχει μήκος περίπου 80χλμ και θα μειώσει την απόσταση από/προς τα Τρίκαλα κατά περίπου 30 λεπτά. Το νότιο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα μήκους 32,5χλμ έχει ανατεθεί από το Υπουργείο και αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή μέσα στο 2017 και να ολοκληρωθεί μέχρι το 2020. ypodomes.com
|