facebook  youtube  twitter  instagram 20/4/2024
chicken time diner rapsodia
ekalampaka.gr


 



Καλαμπάκα-Βόλος: Παρέμβαση βουλευτών για την αναβάθμιση του θεσσαλικού σιδηρόδρομου

Δημοσιεύθηκε από: Αντώνης Βλιώρας  09/01/2017 19:45:41
Καλαμπάκα-Βόλος: Παρέμβαση βουλευτών για την αναβάθμιση του θεσσαλικού σιδηρόδρομου
Ερώτηση στον Υπ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών «εάν προτίθεται να εξετάσει το ενδεχόμενο της έναρξης και λειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης Βόλου - Καλαμπάκας, αποκαθιστώντας το ακρωτηριασμένο, θεσσαλικό, σιδηροδρομικό δίκτυο»,...

κατέθεσε ο Βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Μπουκώρος. παραθέτουμε το κείμενο της ερώτησης, την οποία συνυπογράφει και ο βουλευτής Τρικάλων της ΝΔ, Κώστας Σκρέκας:

ΒΟΥΛΗ TON ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

Θέμα: «Γραμμή Βόλου - Καλαμπάκας», σειρά κοινοβουλευτικών παρεμβάσεων με στόχο την αναβάθμιση των προβλημάτων και τη λειτουργικότητα του θεσσαλικού σιδηρόδρομου

Ο θεσσαλικός σιδηρόδρομος ιστορικά συνέβαλλε στην ανάπτυξη της Θεσσαλίας. Από την ίδρυση του ακόμα τον 19° αιώνα υπήρξε πρότυπο κατασκευής και χρηματοδότησης. Μια από τις ιστορικές γραμμές ήταν η σύνδεση Βόλου- Καλαμπάκας.

Τα τελευταία χρόνια η συγκεκριμένη γραμμή έπαψε να λειτουργεί με συνέπεια να «ακρωτηριάζεται» ο θεσσαλικός σιδηρόδρομος και να εντείνεται σιδηροδρομική απομόνωση του Βόλου.

Οικονομικοί παράγοντες αλλά και παράγοντες του θεσσαλικού σιδηροδρόμου με επιχειρήματα υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη σύνδεση μπορεί να αναβιώσει σήμερα χωρίς αξιοσημείωτο οικονομικό κόστος και χωρίς επιπλέον προσωπικό. Πιο συγκεκριμένα η αμαξοστοιχία του πρωινού δρομολογίου 590 ξεκινάει από την Καλαμπάκα με τελικό προορισμό τη Λάρισα όπου παραμένει σε στάση για πολλές ώρες προκειμένου να εκτελέσει το απογευματινό δρομολόγιο Λάρισα - Καλαμπάκα. Χωρίς καμία επιβάρυνση της γραμμής και των υπολοίπων δρομολογίων, χωρίς επιπλέον προσωπικό το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι εφικτό να τερματίζει στο Βόλο.

Πρόκειται για δρομολόγιο το οποίο παρουσιάζει τουριστικό ενδιαφέρον αφού συνδέει τους τουριστικούς προορισμούς Βόλου- Πηλίου και Μετεώρων αλλά και οικονομικό και κοινωνικό ενδιαφέρον αφού οι ενδοθεσσαλικές μετακινήσεις είναι αυξημένες. Επίσης, η αναβίωση του συγκεκριμένου δρομολογίου θα επανέφερε το θεσσαλικό σιδηρόδρομο σε πλήρη λειτουργία κα θα αναβάθμιζε το σιδηροδρομικό σταθμό Βόλου ο οποίος εκτός από το ιστορικό και οικονομικό ενδιαφέρον διαθέτει το δεύτερο μεγαλύτερο εργοστάσιο του ΟΣΕ στην Ελλάδα.

Η Δυτική Θεσσαλία είναι ανάγκη να συνδεθεί για προφανείς λόγους με το μοναδικό στην περιοχή εμπορικό λιμάνι του Βόλου. Επιπλέον, ο Βόλος με τη λήψη μιας τέτοιας απόφασης θα αποκτήσει χωρίς κόστος ένα ακόμη καθημερινό δρομολόγιο με το σιδηροδρομικό κόμβο της Λάρισας.

Κατόπιν τούτων,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Εάν προτίθεται να εξετάσει το ενδεχόμενο της έναρξης και λειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης Βόλου - Καλαμπάκας, αποκαθιστώντας το ακρωτηριασμένο, θεσσαλικό, σιδηροδρομικό δίκτυο.

Αθήνα, 2 Ιανουαρίου 2017

Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Χρήστος Μπουκώρος Βουλευτής Μαγνησίας
Κώστας Σκρέκας Βουλευτής Τρικάλων



Share on Facebook Share on Twitter

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια αυτή τη στιγμή.


Ονοματεπώνυμο:
E-mail (Δεν θα δημοσιευθεί):
Σχόλιο:
Συμπληρώστε τον κωδικό:
4X337
Αναζήτηση
Αναζήτηση για:
Κατηγορία:
Ημερομηνία (από/εώς):



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Εκτύπωση αυτής της σελίδας
 

 
booked.net


 
Προτεινόμενα άρθρα








































 


  © 2012-2024 :: ekalampaka.gr Κορυφή της σελίδας Πολιτική Απορρήτου   ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ